دفتر نتانیاهو:

کمک‌های نظامی آمریکا از اسرائیل افزایش می‌یابد

کدخبر: 2040287

در ادعایی کاملا متناقض با بیانیه کاخ سفید، دفتر نخست وزیر رژیم صهیونیستی مدعی شد که آمریکا بودجه سالانه حمایت نظامی از این رژیم را افزایش خواهد داد.

به گزارش « نسیم آنلاین »، فارس نوشت: دفتر نخست وزیری رژیم صهیونیستی در واکنش به خبر مخالفت کاخ سفید با افزایش بودجه نظامی از این رژیم مدعی شد که آمریکا حمایت‌هایش از اسرائیل را کاهش نخواهد داد.

در بیانیه منتشر شده از سوی این دفتر آمده است که این مسئله (مخالفت دولت اوباما با طرح پیشنهادی کنگره) یک مشکل داخلی میان کاخ سفید و کنگره بر سر 455 میلیون دلار اضافه‌ای است که رژیم صهیونیستی خواهان آن شده است.

به نوشته روزنامه «جروزالم پست» این بیانیه می‌گوید: «اقدامات (دولت اوباما) برای تبدیل کردن گفت‌وگو با آمریکا به وسیله‌ای برای چشم انتظار نگه داشتن سیاسی اسرائیل غیرقابل قبول است و اظهارات هراس‌آمیز هیچ جایگاهی ندارد.»

در ادعایی کاملا متناقض با تصمیم کاخ سفید، دفتر نخست وزیری رژیم صهیونیستی تاکید کرد که حمایت‌های نظامی آمریکا نه تنها کاهش نمی‌یابد، بلکه شاهد افزایش هم خواهد بود.

«اوفر جندلمن» سخنگوی «بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر رژیم اسرائیل در پیام توئیتری ضمن اشتباه خواندن گزارش‌ها مبنی بر کاهش حمایت نظامی آمریکا از این رژیم، نوشت که نتانیاهو شخصا درحال کار بر روی وارد کردن این مقدار اضافه به بودجه نظامی به مدت ده سال است.

«باراک اوباما» رئیس‌جمهوری آمریکا در نامه‌ای به کنگره مخالفت خود را با درخواست اسرائیل برای افزایش 455 میلیون دلاری بودجه سامانه‌های موشکی این رژیم در سال 2017 اعلام کرد. (جزئیات بیشتر)

ارسال نظر: