بازارچه افطاری در خانهٔ امید موسسه خیریه سمر برگزار می‌شود

کدخبر: 2040390

بازارچه فروش غذا به نفع بیماران مبتلا به سرطان توسط موسسه خیریه سرور مهر اندیشان راستین (سمر) برگزار می‌شود.

به گزارش « نسیم آنلاین »، شهرزاد آیرم؛ مدیر عامل موسسه خیریه سمر، با اعلام این خبر و با اشاره به اینکه این بازارچه به مناسبت ماه مبارک رمضان و با هدف حمایت از بیماران مبتلا به سرطان برگزار می‌شود، گفت: ماه مبارک رمضان فرصت مغتنمی است که از جانب خدواند متعال برای رشد معنوی انسان‌ها فراهم شده است. نیکو اندیشی و نیکوکاری از الزامات این رشد معنوی می‌باشد که همواره در این ماه عزیز مورد توجه قرار می‌گیرد.

وی افزود: از طرفی موسسه خیریه سمر با رویکرد ارائه خدمات جامع و کیفی به بیماران مبتلا به سرطان به مسائل روحی، روانی و ذهنی این عزیزان در کنار نیازهای دارویی و درمانی ایشان توجهی ویژه‌ای نشان می‌دهد. همین امر تاکید مجوعه سمر بر رشد معنوی بیماران و جامعه را نشان می‌دهد. از این رو تصمیم گرفتیم تا با برپایی این بازارچه در محل خانهٔ امید با عرضه و پذیرایی افطاری، معنویت و عشق موجود در این فضای زیبا را با مهراندیشان و مردم نیکوکار به اشتراک بگذاریم.

مدیر عامل موسسه خیریه سمر در ادامه افزود: بر این اساس روزهای پنج شنبه و جمعه مورخه‌های ۲7 و ۲8 خرداد و ۳، ۴، ۱۰، ۱۱ تیرماه سال جاری میزبان قلب‌های مهربان نیکوکارانی هستیم که پاداش یک روز روزه داری خود را با حضور در این مکان و خرید افطاری به نفع بیماران مبتلا به سرطان به همراه آشنایی با فرآیندهای سمر دوچندان خواهند کرد.

شهرزاد آیرم با اشاره به اینکه همه فعالیت‌های موسسه سمر با تلاش خیرین و داوطلبان سمر صورت می‌پذیرد، از این گروه قدردانی کرد.

موسسه خیریه سمر از سال ۱۳۸۶ تنها با اتکاء به کمک‌های مردمی موفق به ارائه خدمات جامع کیفی به بیماران مبتلا به سرطان شده است. این موسسه هم اکنون در خانهٔ امید واقع در منطقه دروس، خیابان دولت، خیابان شهید وارسته، نبش کابلی به حمایت از بیماران می‌پردازد.

گفتنی است بازارچه خیریه افطاری سمر از ساعت ۱۹ الی ۲۲ روزهای پنجشنبه و جمعه ماه مبارک رمضان دایر خواهد بود.

ارسال نظر: