یادداشت پیرهادی در واکنش به توقیف جهان‌نیوز؛

مرحبا به غیرت‌تان که دشمن‌ شادمان‌ کردید!

کدخبر: 2040464

عضو شورای اسلامی شهر تهران نوشت: وقتی خبر توقیف جهان‌نیوز در رسانه معلوم‌الحال بی‌بی‌سی منتشر شد به غیرت‌تان مرحبا گفتم که دشمن‌شادمان کردید.

به گزارش « نسیم آنلاین »، محسن پیرهادی از اعضای شورای اسلامی شهر تهران در یادداشتی در واکنش به توقیف جهان‌نیوز نوشت: مظلومیت جبهه مؤمن و انقلابی بار دیگر رخ نشان داد؛ آن هنگام که تمام هم و غم به اصطلاح اعتدالیون می‌شود مقابله و برخورد با رسانه‌ای با رویکرد انقلابی و جای بسی تأسف و تأثر که این همت در برخورد با مهاجمان به دین و انقلاب دیده نمی‌شود.

خبر توقیف جهان نیوز که در رسانه معلوم الحال بی.بی.سی و شبکه‌های معاند، منتشر شد به غیرت‌تان مرحبا گفتم که دشمن شادمان کردید و این است نتیجه عملی خلاف همان وعده‌ای که زنده باد مخالف من و شنیدن صدای منتقدان که می‌گویید و از هر تریبونی اعلام می‌کنید را هرگز نه می شناسید و نه به آن عمل می کنید.

نان اعتدال خوردن و امنیتی‌ترین نگاه‌ها را داشتن، منتقدان را به سخره گرفتن و با کلمات درشت با آنها سخن گفتن البته دیرهنگامی است همگان را به شگفت واداشته است و این هم نمونه روشن دیگری که نشان می دهد سخن از انتقاد پذیری آن است و عمل به آن دست کم برای اعتدالیون این روزگار دشوار. البته این را بدانید که با توقیف یک رسانه، نمی‌توانید اندیشه و قلم را هم توقیف کنید.‌ این برخوردها، جبهه انقلاب و رسانه های فعال در این حوزه را دلبسته‌تر و همگراتر می‌کند و آنان را مصمم‌تر برای افشای حقایق در راستای رسالت رسانه‌ای خواهد کرد.

انگیزه اصلی از توقیف رسانه‌هایی از جنس جهان نیوز، اظهر من الشمس است و دیر یا زود دم خروستان برای عموم مردم نیز معلوم می‌شود و آن وقت است که روی برخی سیاه‌تر از همیشه خواهد شد.

مادامی که رسانه‌های جبهه انقلاب اسلامی خار چشم دشمنان انقلاب هستند و انقلابی عمل می‌کنند باید هزینه دهند و البته این هزینه را با جان و دل می پردازند.

سایت خبری جهان نیوز هم هزینه یک خبر را نداده است؛ آنها هزینه انقلابی بودن و انقلابی ماندن را دادند ولی ما این را می‌دانیم و به آن ایمان داریم که «ان الله یدافع عن الذین آمنوا»

ارسال نظر: