ایهود باراک: دولت اسرائیل "خشن و افراطی" است

کدخبر: 2040503

نخست وزیر پیشین رژیم صهیونیستی خواستار سرنگونی کابینه فعلی این رژیم شد و آن را خشن و افراطی توصیف کرد.

به گزارش « نسیم آنلاین »، فارس نوشت: "ایهود باراک" نخست وزیر و وزیر جنگ اسبق رژیم صهیونیستی اعلام کرد که برای ساقط کردن کابینه «بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر فعلی این رژیم به دنیای سیاست برمی‌گردد.

باراک طی اظهاراتی طولانی در کنفرانس امنیتی «هرتزلیا» از کابینه فعلی خواست به خود بیاید و تهدید کرد که اگر چنین نشود، وظیفه همه اسرائیلی‌ها است که از جای خود برخواسته و آن را با تظاهرات و رای‌گیری سرنگون کنند قبل از اینکه دیر شده باشد.

وی کابینه رژیم صهیونیستی را «ضعیف، سست، خشن و افراطی» توصیف کرده و گفت امنیت اسرائیل در اولویت نتانیاهو نبوده بلکه پیشبرد خزنده و حیله‌گرانه دستورکار «طرح یک دولتی» از اردن تا دریا (مدیترانه) است که تهدید مستقیمی برای آینده اسرائیل و تمام پروژه صهیونیستی است.

به نوشته روزنامه «هاآرتص» باراک با بیان اینکه رژیم اسرائیل به رهبری متفاوتی نیاز دارد، تاکید کرد: «بدبینی، انفعال، هراس و رخوت، جلودار کابینه نتانیاهوست.»

وزیر جنگ اسبق رژیم صهیونیستی تصریح کرد نتانیاهو و کابینه‌اش «انتقادگرایی، وحشیگری، نفرت و سکوت» را ترویج می‌دهد و دلیل این پدیده را «تصرف خصمانه» حزب لیکود به دست «هسته متعصب ایدئولوژی افراطی‌گرایی» عنوان کرد.

وی که با ظاهری متفاوت در این کنفرانس صحبت می‌کرد، نتانیاهو را مسئول اقدامات و شکست‌های کابینه به سرقت رفته‌اش دانسته و اضافه کرد که فرمولی که آنها دنبال می‌کنند اسرائیل را به نابودی می‌کشد.

باراک تاکید کرد هیچ رهبری در دنیا دیگر حتی یک کلمه از حرف‌های نتانیاهو و کابینه‌اش را باور نمی‌کند و دستور کار این کابینه به یک رژیم آپارتاید ختم خواهد شد.

ارسال نظر: