بسیج دانشجویی دانشگاه علامه طی پیامی مطرح کرد؛

حجت استاد سبزواری بر بخیلانی که هنر خودخوانده را برای انقلاب مردم خرج نمی‌کنند

کدخبر: 2040805

در این پیام آمده: استاد سبزواری حجتی می‌شود برای آنها که برای خرج کردن هنر خودخوانده برای انقلاب این مردم بخل میورزند و عمر خود را به همنشینی با شیاطین میگذرانند که دمادم به آنها وحی و الهام می‌کنند و این بیچارگان اسمش را هنر و شعر می‌گذارند.

به گزارش « نسیم آنلاین »، متن پیام تسلیت بسیج دانشجویی دانشگاه علامه طباطبایی به مناسبت هفتمین روز در گذشت استاد حمید سبزواری بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم انالله و انا الیه راجعون

«برخیزید، برخیزید، ای شهیدان راه خدا...» و اکنون این شهیدانند که به استقبال امتحان داده ای از دیار سبزوار شتافته اند. همو که با ندایش به استقبال امام این مردم رفت و ترنم خمینی ای امامش تا ابد در گوشها جاودان شد. همو که خطاب به شیطان بزرگ ننگ فرستاد و نیرنگش را با پرده برداشتن از چنگ خونینش برملا ساخت و خونهای جوانانمان را نه از شاه ملعون و نه از صدام بعثی و نه از منافقین و داعش و دیگران، که از آمریکا طلب کرد و چه طلبگاری شجاعانه و هوشمندانه‌ای. «همپای جلودار» به سوی قدس حرکت کرد و قلبها را به حرکت واداشت و پیروزی رزمندگان را از عمق جان فریاد کشید که: از صلابت ملت و ارتش سپاه ما جاودانه شد از فروغ سحر پگاه ما

...

او فصلی تازه در دیوان شعر معاصر و الگوی یک هنرمند و شاعر انقلابی بود که انقلاب را در مقاطع حساس با اشعار روان، پرمضمون و جذاب خود یاری رساند و حجتی خواهد شد برای آنها که برای خرج کردن هنر خودخوانده برای انقلاب این مردم بخل میورزند و عمر خود را به همنشینی با شیاطین میگذرانند که دمادم به آنها وحی و الهام میکنند و این بیچارگان اسمش را هنر و شعر میگذارند... و این حقایق قرآنی روزی روشن خواهد شد و سبزواریها سوار بر توسن های نور در کنار شهدا و امام شهدا به محضر سیدالشهداء خواهند رسید و همه حسرت آنها را خواهند برد. سلام علیه یوم ولد و یوم مات و یوم یبعث حیا.

والسلام علی عبادالله الصالحین

بسیج دانشجویی

دانشگاه علامه طباطبائی

ارسال نظر: