به همت انجمن اسلامی دانشجویان مستقل برگزار می‌شود

مناظره پیام فضلی‌نژاد و عبدالرضا داوری در دانشگاه صنعتی شریف

کدخبر: 2041077

پیام فضلی نژاد و عبدالرضا داوری سه شنبه در دانشگاه شریف مناظره می کنند

به گزارش « نسیم آنلاین » در پی دعوت سردبیر مجله 'عصر اندیشه' برای مناظره بی قید و شرط با موسسان و مروجان ایدئولوژی مکتب ایرانی، دکتر عبدالرضا داوری از حامیان رسانه ای دکتر احمدی نژاد و مشاور سابق وزیر کشور با پیام فضلی نژاد ساعت ١٨ روز سه شنبه ١ تیرماه ١٣٩٥ در آمفی تئاتر مرکزی دانشگاه صنعتی شریف با یکدیگر مناظره خواهند کرد.

این مناظره را که رویکرد آن 'نقد اندیشه های سیاسی' است، انجمن اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه شریف میزبانی میکند. پس از این مناظره ضیافت افطار هییت الزهرا نیز همزمان با روز میلاد امام حسن مجتبی (ع) برگزار خواهد شد.

در هفته های گذشته بحث درباره اندیشه سیاسی جریان دکتر احمدی نژاد و مبانی و کارکردهای آن به یکی از بحثهای داغ رسانه ای تبدیل شد و طرفین این بحثها یکدیگر را به مناظره فراخواندند.

پیام فضلی نژاد، سردبیر مجله فرهنگ و علوم انسانی 'عصر اندیشه' است که سال ١٣٩٢ به عنوان پژوهشگر ارشد موسسه 'کیهان' در پاورقی کتاب 'شاه کلید انگلیسی' به نقد مبانی و ماهیت مکتب ایرانی پرداخت. وی با شکایت اسفندیار رحیم مشایی به دلیل ادعای همگرایی او با اندیشه های ماسونی همراه با حسین شریعتمداری محاکمه و تبرئه نیز شده است. فضلی نژاد عضو سابق کارگروه تخصصی علوم اجتماعی نهاد کتابخانه ها است که کتابهای 'سینما، سیاست، آزادی'، 'شوالیه های ناتوی فرهنگی' و 'ارتش سری روشنفکران' از آثار اوست. وی در سال ١٣٨٧ عنوان پرفروش ترین نویسنده سال را کسب کرد و سال ١٣٨٨ برنده تندیس زرین و رتبه اول جشنواره بین المللی مطبوعات شد. فضلی نژاد ٣ اسفند ١٣٨٨ هدف یک ترور نافرجام قرار گرفت و از ناحیه سر مجروح شد. دو کتاب آخر وی تا امروز مجموعا بیش از ٢٠ بار تجدید چاپ شده است.

عبدالرضا داوری، عضو سابق هیئت علمی جهاد دانشگاهی دانشگاه تربیت مدرس، مدیرمسئول ماهنامه 'بررسی های اقتصادی'، عضو شورای مرکزی انجمن اسلامی دانشجویان دانشکده فنی دانشگاه تهران در ابتدای دهه ٧٠، معاون خبر و قائم مقام خبرگزاری ایسنا از سال ٧٩ تا ٧٨، معاون سابق توسعه فناوری پارک علم و فناوری دانشگاه تهران، رئیس سازمان توسعه نوآوری های دانشجویان کشور در دولت نهم، معاون خبر خبرگزاری ایرنا در دولت سابق، عضو گروه سیاسی 'روزنامه کیهان' در سالهای ١٣٨٦ و ١٣٨٧، مدیرعامل صندوق بازنشستگی صنایع مس ایران، مدیرمسئول سابق روزنامه های 'گسترش صنعت' و شهروند، مشاور وزیر و رییس مرکز تحقیقات وزارت کشور در دولت دهم، مشاور کمیسیون اقتصادی مجلس هشتم، عضو شورای اطلاع رسانی دولت دهم ، عضو کارگروه تخصصی اقتصاد نهاد کتابخانه ها و از حامیان مشهور احمدی نژاد است که مقالات و کتب متنوعی از جمله کتاب 'سرمایه داری سرخ' را نیز در کارنامه خود دارد.

ارسال نظر: