معاون اجرایی رئیس مجلس:

هزینه روزانه محل اقامت نمایندگان در تهران از ۶۰ تا ۲۰۰ هزار تومان است

کدخبر: 2041157

افراشته با تکذیب خبر اقامت نمایندگان مجلس در هتل‌های مجلل ۵ ستاره تهران گفت: براساس هماهنگی‌های صورت گرفته با وزارت آموزش و پرورش، تعدادی از نمایندگان در میهمانسرای فرهنگیان اسکان داده شده‌اند که هزینه روزانه آن حداکثر تا ۶۰ هزار تومان است.

به گزارش « نسیم آنلاین »، علی افراشته در گفتگویی در خصوص نحوه اقامت نمایندگان مجلس در تهران گفت: همانطور که مستحضرید در هر دوره معاونت اجرایی مجلس، واحدهایی برای اسکان نمایندگان در تهران اجاره می‌نماید که در این دوره نیز براساس مصوبه هیات رئیسه طبق رویه دوره‌های گذشته در حال اسکان نمایندگان هستیم.

معاون اجرایی رئیس مجلس شورای اسلامی ادامه داد: تا زمان آماده شدن واحدهای مسکونی برای استقرار چهارساله، لازم است نمایندگان به صورت موقت در تهران اسکان داده شوند که به جز میهمانسرای فرهنگیان، با هتل‌های 2 و 3 ستاره نیز با حداقل هزینه قرارداد منعقد شده است.

وی ضمن تکذیب خبری که روز گذشته از برخی رسانه‌های داخلی و خارجی مبنی بر نحوه اقامت نمایندگان مجلس در تهران منتشر شده است، گفت: توصیه می‌کنم رسانه‌ها برای انعکاس اخبار مجلس، بر اساس مستندات عمل نمایند. لذا لازم است به اطلاع برسانیم هیچ نماینده‌ای در هتل‌های 5 و یا حتی 4 ستاره اقامت ندارد.

افراشته در ادامه توضیح داد: از بین 286 نماینده مجلس تنها 88 نفر در هتل‌های معمولی و متوسط تهران اقامت دارند و حدود 200 نماینده دیگر در منازل مسکونی همکاران و آشنایان خود اقامت نموده‌اند.

معاون اجرایی رئیس مجلس شورای اسلامی در پایان در پاسخ به این سوال که نمایندگان مجلس نهم تا چه زمانی در واحدهای مسکونی خود اقامت خواهند کرد، اظهار داشت: قرارداد تعداد محدودی از واحدهای مسکونی که در اختیار نمایندگان دوره گذشته می‌باشد تا پایان مرداد‌ماه نیز ادامه دارد. لذا نمی‌توان اقدام به تخلیه کرد و این مدت نیز مهلتی است که به نمایندگان داده شده تا محل جدیدی برای سکونت خود فراهم نمایند.

منبع: خانه ملت

ارسال نظر: