انتقاد وزرای جنگ سابق رژیم صهیونیستی از نتانیاهو

کدخبر: 2041390

با شدت گرفتن اختلافات سیاسی در رژیم صهیونیستی، دو مقام سابق این رژیم به منتقدان و مخالفان کابینه نخست وزیر پیوستند.

به گزارش « نسیم آنلاین »، فارس نوشت: بعد از اینکه «موشه یعلون» و «ایهود باراک» دو مقام سابق رژیم صهیونیستی در کنفرانس امنیتی «هرتزلیا» به شدت از «بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر این رژیم انتقاد کردند، اکنون نوبت به دو وزیر جنگ سابق این رژیم رسیده تا به صف مخالفان و منتقدان نتانیاهو بپیوندند.

«امیر پرتز» که اکنون عضوی از حزب «اتحادیه صهیونیست» است در گفت‌وگویی رادیویی ضمن سرزنش کردن نتانیاهو بخاطر بیشتر مشکلات رژیم صهیونیستی، خواستار اقداماتی برای جایگیزنی وی با فرد دیگری شد.

به نوشته روزنامه «جروزالم پست» پرتز با بیان اینکه نخست وزیر راه حل نیست، گفت: « (بلکه) نخست وزیر خود مشکل است. هرکاری باید انجام شود تا بعد از انتخابات آتی، او (نتانیاهو) نخست وزیر نباشد.»

«شائول موفاز» دیگر وزیر جنگ پیشین رژیم صهیونیستی نیز با انتقاد از نتانیاهو، پیکان انتقادات خود را به سمت ایران گرفته و مدعی شد: «ایران اصلی‌ترین نیروی بی ثبات کننده منطقه است که از طریق هدایت و تامین مالی گروه‌های تروریستی به دنبال هژمونی و تسلط بر منطقه است.»

وی که در کنفرانسی با موضوع رژیم صهیونیستی در فرانکفورت آلمان صحبت می‌کرد، از غرب خواست تا بعنوان نگهبان، اقدامات ایران برای دستیابی به سلاح هسته‌ای را خنثی کنند.»

ارسال نظر: