رئیس بنیاد ملی بازی های رایانه ای:

هدف دشمن در جنگ نرم جوانان و نوجوانان هستند

کدخبر: 2041450

وی در "ماه ترین ماه" ادامه داد: دوران سنی نوجوانان و جوانان ،دوران سنی بسیار حساس و تاثیر پذیری است چراکه تمامی افراد در این رده سنی علاوه بر اوج دوره بلوغ ،تنوع طلب و نوگرا نیز هستند و همین خصلت، آنان را به سمت مخالف می کشد.

به گزارش ننسیم انلاین» ، بهروز مینایی در برنامه "ماه ترین ماه" رادیو گفت و گو با موضوع ولنگاری فرهنگی و تاثیرات حوزه کاری خود در پیشرفت این امر اظهار داشت: در جامعه کنونی که جنگ ،جنگ نرم است و ابزار دشمن ابزاری فریب دهنده و در راستای تخریب و تضعیف تمام اعتقادات و افکار مردم است ،هدف دشمن قطعا عضو آسیب پذیر جامعه، یعنی جوانان و نوجوانان است.

وی در "ماه ترین ماه" ادامه داد: دوران سنی نوجوانان و جوانان ،دوران سنی بسیار حساس و تاثیر پذیری است چراکه تمامی افراد در این رده سنی علاوه بر اوج دوره بلوغ ،تنوع طلب و نوگرا نیز هستند و همین خصلت، آنان را به سمت مخالف می کشد. وی افزود:علایق و خواسته های نوجونان و جوانان امروزی ،همه و همه با توجه به نیاز هایشان از همین فریب ها و دسیسه های دشمنان و آسیب های اجتماعی و فرهنگی نشأت می گیرد و لازم به ذکر است که در جنگ نرم و تهاجم فرهنگی دشمن بسیار قدرتمند و حیله گر و جذاب می باشد.

صوت "ماه ترین ماه" را از طریق سایت شبکه بشنوید.

ارسال نظر: