تحصن نامحدود مردم کفن‌پوش مقابل منزل شیخ قاسم + عکس

کدخبر: 2041518

صدها نفر از مردم روستای محل زندگی رهبر معنوی انقلاب بحرین در اعتراض به سلب تابعیت "شیخ عیسی احمد قاسم"، به صورت کفن پوش مقابل منزل او تحصن کردند.

به گزارش « نسیم آنلاین »، فارس نوشت: وزارت کشور بحرین امروز دوشنبه اعلام کرد، تابعیت «شیخ عیسی احمد قاسم» را به اتهام تبلیغ «طائفی‌گری و فتنه‌انگیزی» در بحرین لغو کرده است.

ساعتی پس از انتشار این خبر، مردم روستای محل اقامت شیخ عیسی قاسم مقابل منزل او به نشانه اعتراض به دولت تجمع کردند.

منابع خبری بحرین می‌گویند که نیروهای امنیتی میدان «سار» را بسته‌اند تا مردم دیگر نقاط نتوانند خود را به تحصن مقابل منزل شیخ عیسی قاسم در روستای الدراز برسانند.

دولت بحرین همچنین سرعت اینترنت را بشدت کاهش داده تا مانع اطلاع‌رسانی و ارسال عکس و فیلم از تجمعات مردمی در اعتراض به این مسئله شود.

«سید مجید المشعل» رئیس شورای علمای اسلامی بحرین اعلام کرد که تجمع و تحصن مقابل منزل آیت‌الله شیخ عیسی قاسم باز و نامحدود خواهد بود.

هم‌اکنون (زمان تنظیم این خبر) صدها نفر از مردم مقابل منزل شیخ عیسی که بسیاری از آنان کفن به تن کرده‌اند، تجمع کرده و شعار «هیهات منا الذلة» سر می‌دهند.

دهها نفر روحانیون و علمای بحرینی نیز در کنار مردم، مقابل منزل آیت الله عیسی قاسم تجمع کرده‌اند تا اعتراض خود را به این اقدام وزارت کشور بحرین نشان بدهند.

ارسال نظر: