قائم مقام جامعه اسلامی مهندسین:

ابوترابی‌ تنها سخنران اصولگرای ضیافت رئیس‌جمهور بود

کدخبر: 2041545

ناظمی‌اردکانی با بیان اینکه در مراسم افطاری رئیس جمهور با احزاب از میان اصولگرایان تنها آقای ابوترابی‌فرد فرصت صحبت داشت، گفت: بیشترین زمان سخنرانی به آقای موسوی لاری اختصاص یافت و با درخواست سخنرانی نماینده جبهه‌ پیروان مخالفت شد.

به گزارش « نسیم آنلاین »، محمد ناظمی اردکانی قائم مقام جامعه اسلامی مهندسین در گفتگو با فارس با اشاره به ترکیب سخنرانان حاضر در مراسم ضیافت افطاری رئیس جمهور با احزاب و تشکل‌ها اظهار داشت: از بین شخصیت‌های اصولگرا فقط آقای ابوترابی‌فرد فرصت صحبت داشت که خیلی هم کوتاه بود و باقی سخنرانان غیر اصولگرا بودند.

وی ادامه داد: در این مراسم بیشترین زمان سخنرانی به آقای موسوی لاری اختصاص یافت که در صحبت‌هایشان به مسائل اجتماعی و اقتصادی جامعه پرداختند.

قائم مقام جامعه اسلامی مهندسین در پاسخ به سؤالی پیرامون دلیل عدم سخنرانی شخصیت‌های اصولگرا در این مراسم خاطرنشان کرد: از ناحیه جبهه پیروان خط امام و رهبری درخواستی برای سخنرانی ارسال شده بود که به نمایندگی از اصولگرایان سخنرانی داشته باشند که با این درخواست موافقت نشد چراکه سخنرانان از طرف نهاد ریاست جمهوری از پیش تعیین شده بودند.

ناظمی اردکانی پیرامون ترکیب شخصیت‌های حاضر در این مراسم اظهار داشت:‌ بیشتر شخصیت‌ها از طیف‌های غیراصولگرا بودند و چهره‌های کمی از اصولگرایان در مراسم حاضر بودند.

وی ادامه داد: اگر در چنین جلساتی از همه طیف‌های سیاسی دعوت شود، گفت‌وگو‌ها می‌تواند یکجانبه نباشد و جلسه‌ای مثبت تلقی شود چراکه خیلی از افراد اصولگرا برای حضور در این مراسم دعوت نشده بودند و یا حضور پیدا نکرده بودند.

ناظمی اردکانی پیرامون وقوع حاشیه‌ای در جریان این مراسم اظهار داشت: فردی از اصلاح‌طلبان در مراسم با فریاد شعاری را مطرح کرد که با عدم استقبال حاضرین روبه‌رو شد.

ارسال نظر: