جزئیات ضیافت افطاری رئیس‌جمهور با فعالان سیاسی

کدخبر: 2041549

دبیرکل حزب نواندیشان ایران اسلامی درباره جزئیات ضیافت افطاری رئیس جمهور با فعالان سیاسی گفت: وزیر کشور دولت اصلاحات در مورد حقوق‌های نجومی تذکراتی را مطرح و گفت که اگر این موضوع صحیح است باید دولت با آن برخورد کند.

به گزارش « نسیم آنلاین »، امیر محبیان دبیرکل حزب نواندیشان ایران اسلامی در گفتگو با فارس، به جزئیاتی از ضیافت افطاری رئیس جمهور با فعالان سیاسی اشاره کرد و گفت: در این نشست آقایان موسوی لاری، علی نوبخت، محمدحسین ابوترابی‌فرد و خانم زهرا ساعی به سخنرانی پرداختند.

وی افزود: آقای ابوترابی‌فرد در این ضیافت افطاری تذکرات اخلاقی نسبت به بروز بی‌اخلاقی‌ها در سیاست داد که تذکر به‌ جا و خوبی بود.

دبیرکل حزب نواندیشان ایران اسلامی با اشاره به اظهارات آقای موسوی لاری در این مراسم گفت: وزیر کشور دولت اصلاحات در مورد حقوق‌های نجومی تذکراتی را مطرح و گفت که با اینکه آقای رئیس جمهور در این مورد دستور دادند بنابراین اگر این موضوع صحیح است باید برخورد شود.

محبیان ادامه داد: آقای موسوی‌ لاری در مورد راهبرد رسانه رئیس جمهور نیز مطالبی را ارائه کرد و گفت که به نظر می‌رسد دولت راهبرد رسانه‌ای مشخصی ندارد.

وی افزود: آقای علی نوبخت در مورد بهداشت و امنیت کشور مطالبی را اظهار کرد و خانم ساعی در مورد گفتمان اعتدال و حمایت از دولت به ارائه نظرات خود پرداخت.

ارسال نظر: