جمعی از انجمن‌های اسلامی دانشگاه‌های تهران:

امیدی به دولت نیست مدیران دریافت کننده حقوق‌های نجومی خودشان کنار بروند

کدخبر: 2041938

انجمن‌های اسلامی دانشجویان دانشگاه‌های تهران (دفتر تحکیم وحدت) به مدیران دریافت کننده حقوق‌های نجومی اعلام کردند: حال که امیدی به دولت برای اتخاذ تصمیمات جدی نیست از شما استدعا داریم با کناره‌گیری از سمت‌های خود مرهمی بر دردها باشید.

به گزارش « نسیم آنلاین »، جمعی از انجمن‌های اسلامی دانشجویان دانشگاه‌های تهران (عضو دفتر تحکیم وحدت ) در نامه‌ای سرگشاده به مدیرانی که حقوق‌های نجومی دریافت می‌کنند؛ اعلام کردند: حال که امیدی به دولت برای اتخاذ تصمیمات جدی به منظور التیام جراحات وارده بر افکار عمومی نیست، عاجزانه از شما استدعا داریم تا با کناره‌گیری از سمت‌های خود مرهمی باشید بر دردهای بوجود آمده.

در ابتدای این نامه خطاب به مدیران دریافت کننده حقوق‌های چند ده میلیونی!، کارگزاران ثروت و قدرت و

اعتدالگرایان ما بین تجارت و سیاست، آمده است: گرچه انتشار فیش‌های حقوقی شما عزیزان با چند صد برابر دریافتی یک کارگر در جمهوری اسلامی که قرار است پناهگاه مستضعفین و تداعی کننده حکومت عدل علی (ع) باشد فاجعه و ضربه‌ای دردناک است.

در ادامه تاکید شد: اما مصیبت بارتر از آن تلاش دولتمردان برای قبح‌زدایی از این اتفاق و تئوریزه کردن آن با طرح مطالبی چون تفکیک مدیریت و نوکری در جمهوری اسلامی، محق دانستن شما زحمت‌کشان در دریافت چنین حقوق‌های نجومی‌ای و محکومیت انتشار چنین اسنادی به بهانه دفاع از آبروی شما مؤمنان است، که کاش به جای این امور به مانند گذشته در مواقع مواجهه با رسوایی‌ها به همان جنگ‌های زرگری سیاسی، فرافکنی‌ها و تقسیم جرم با دولت گذشته می‌پرداختند تا امید محرومان و دلبستگان انقلاب به آینده این نظام و احقاق حقوقشان بعد از شما کارگزاران دولت امید، نا امید نگردد.

در قسمت دیگری از این نامه آمده است: حال که امیدی به دولت محترم برای اتخاذ تصمیمات جدی به منظور التیام جراحات وارد شده بر افکار عمومی نیست، ضمن آرزوی موفقیت هر چه بیشتر در کسب و کارهای غیر دولتی و آزادتان، عاجزانه از شما بزرگواران استدعا داریم تا با کناره‌گیری از سمت‌های دولتی خود مرهمی بر این درد باشید و عرصه را برای خدمت خادمان ملت تنگ نسازید.

در ادامه تصریح شد: در این زمان که علیرغم توصیه‌های اکید مقام معظم رهبری به اقتصاد مقاومتی و جهاد اقتصادی با چنین رخدادی روبرو شدیم، سایر سیاسیون و دولتمردان جمهوری اسلامی را نیز به خوانش مجدد فرازهایی از اندیشه‌ها و سخنان بنیانگذار کبیر آن پیش از وقوع انقلاب اسلامی دعوت می‌کنیم تا یادآور شویم که از ابتدا برای مبارزه با چه چیزی به پا خاسته‌ایم. ایشان می‌فرمایند: « اگر این تشریفات پرخرج سلطنتی و این ریخت‌ وپاش‌ها و اختـــلاس‌ها نبود، بودجـــه‌ی مملکت کسر نمی‏‌آورد تا در برابر آمریکا و انگلیس خاضع شوند ...مملکت به خاطر این ریخت و پاش‌ها و اختــلاس‌ها محتاج شده است؛ و گر نه نفت ما کم است؟ یا ذخایر و معادن نداریم؟ همه چیز داریم، لکن این مفت‌خوری‌ها و اخـــتلاس‌ها و گشـــادبازی‌هایی که به حساب مردم و از خـــزانه عمومی می ‏شود مملکت را بیچاره کرده است. اگر این‌ها نبود احتیاج پیدا نمی‌‏کرد که از این‌جا راه بیفتد برود آمریکا، در برابر میز آن مردک (رئیس جمهور امریکا) گردن کج کند که مثلًا به ما کمک کنید.» ولایت فقیه(حکومت اسلامی)، امام خمینی، ص: 47

ارسال نظر: