بازیکنانم توان رقابت با هر حریفی را دارند

چاچیچ: یکی از بهترین تیم‌های دنیا را شکست دادیم

کدخبر: 2041994

سرمربی تیم ملی کرواسی گفت: . کرواسی پیش از این هم نشان داده بود که تیم خوبی است و از هیچ حریفی نمی‌ترسد وما یکی از بهترین تیم‌های دنیا را شکست دادیم.

به گزارش « نسیم آنلاین »، تیم ملی کرواسی شب گذشته موفق شد با شکست اسپانیا، قهرمان دو دوره اخیر مسابقات یورو دست به کار بزرگی بزند و به عنوان تیم نخست گروه به مرحله بعد صعود کند.

آنته چاچیچ پس از این دیدار اظهار داشت: من مطمئنم که بازیکنانم توان رقابت با هر حریفی را دارند. این پیروزی به ما اعتمادبه‌نفس می‌دهد، چون تیم اول گروه‌مان شدیم. از فردا اما خودمان را برای بازی‌های بعدی آماده می‌کنیم. سرمربی تیم ملی کرواسی عنوان کرد: من فکر نمی‌کنم پیروزی مقابل اسپانیا یک معجزه باشد. کرواسی پیش از این هم نشان داده بود که تیم خوبی است و از هیچ حریفی نمی‌ترسد. ما یکی از بهترین تیم‌های دنیا را شکست دادیم و من از هواداران‌مان در خانه و آنهایی که اینجا ما را حمایت کردند، تشکر می‌کنم.

وی ادامه داد: حالا ما منتظر چالش‌های جدیدی هستیم. به بازیکنانم بابت پیروزی که کسب کرده‌اند تبریک می‌گویم. من بازیکنانم را می‌شناسم و می‌دانستم آنهایی که به میدان می‌فرستم عملکرد خوبی خواهند داشت. تیم ما گروهی از بازیکنان سختکوش است و شما امشب این موضوع را دیدید.

چاچیچ در پایان گفت: هر تیمی سر راه‌مان قرار بگیرد من مطمئنم که می‌توانیم بر آن غلبه کنیم. با اعتمادبه‌نفسی که از این پیروزی گرفته‌ایم تیم ما وضعیت بسیار خوبی در دیدارهای پیش‌رو خواهد داشت.

ارسال نظر: