محمد شریعتمداری:

اصلاح تعرفه تلفن ثابت در حال طی مسیر قانونی برای تصویب و ابلاغ است

کدخبر: 2042490

معاون اجرایی رئیس جمهور گفت: افزایش برخی از نرخ های خدمات تلفن ثابت در حال گذراندن مسیر قانونی برای تصویب و ابلاغ است.

به گزارش « نسیم آنلاین » به نقل از مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، محمد شریعتمداری به جایگاه قانونی کمیسیون تنطیم مقررات ارتباطات به عنوان کمیسیون تخصصی ذیربط در تصویب مواردی از این نوع اشاره و تاکید کرد: جزئیات این تصمیم در این کمیسیون قانونی مطرح و تصویب شده و با نامه رسمی وزیر ارتباطات وفناوری اطلاعات برای تایید و تصمیم گیری نهایی به کارگروه تنظیم بازار ارسال شده است.

وی همچنین توضیح داد: همانطورکه در مصاحبه وزیر ارتباطات به صراحت آمده است، این تصمیم هنوز نهایی و ابلاغ نشده است.

معاون اجرایی رییس جمهوری درپاسخ به سؤالی در باره مصاحبه اخیر رییس سازمان حمایت از تولید کنندگان و مصرف کنندگان گفت: در مصاحبه نقل شده از ایشان دقت کافی صورت نگرفته و بسیاری از مطالب منتشر شده در این باره صحیح نیست.

شریعتمداری ضمن تاکید بر ضرورت اطلاع رسانی صحیح و پاسخگویی مسئولان اجرایی کشور از آنان خواست قبل از کسب اطلاع دقیق از جزییات موضوعات تحت هر شرایطی از مصاحبه واطلاع رسانی ناقص و شتابزده خودداری کنند.

تقاضای افزایش برخی نرخ های ارائه خدمات تلفن ثابت بعد از سال ها عدم تغییر تعرفه ها و به منطور حمایت از توسعه فعالیت های مرتبط در کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات بررسی و تصویب شده است و برای طی بقیه مراحل قانونی رسیدگی و نهایی شدن به کارگروه تنظیم بازار ارسال شده است.

ارسال نظر: