سامان احتشامی در تالار وحدت پیانو می‌نوازد

کدخبر: 2042557

سامان احتشامی قصد دارد کنسرت "پیانو، ملودیکا و سازهای ضربی" را در تالار وحدت برگزار کند.

به گزارش « نسیم آنلاین »، روابط عمومی این کنسرت اعلام کرد: سامان احتشامی طبق یک برنامه‌ریزی مفصل با همراهی گروه کُر فیلارمونیک ایران کنسرت «پیانو، ملودیکا و سازهای ضربی» را در تالار وحدت روی صحنه خواهد برد.

این کنسرت ۱۳ و ۱۴ مردادماه در تالار وحدت روی صحنه خواهد رفت و این هنرمند پیانیست با رپرتواری متفاوت و استفاده از برخی آثار ماندگار موسیقی ایرانی، به دیدار مخاطبانش می‌رود.

سامان احتشامی در این کنسرت از ۸۰ خواننده در قالب «گروه کُر فیلارمونیک ایران» به رهبری «علی‌رضا شفقی‌نژاد» بهره خواهد برد و در این بین، سینا سلیم‌زاده، یلدا صمدی، پیمان جوانمرد و عمران فروزش هنرمندانی هستند که در کنار او به هنرنمایی خواهند پرداخت.

احتشامی پیش از این نیز کنسرت‌هایی را در تهران روی صحنه برده است که از آن جمله می‌توان به اجرای این نوازنده در سی و یکمین جشنواره‌ی موسیقی فجر اشاره کرد.

او سال گذشته در تئاترهای گروه «پرچین» محمد رحمانیان به نوازندگی پرداخت که از آن جمله می‌توان به کنسرت - تئاتر «ترانه‌های قدیمی» اشاره کرد.

کنسرت مشترک سامان احتشامی با محسن شریفیان و کنسرت «ویلن و پیانو؛ همایون خرم، سامان احتشامی» از دیگر برنامه‌های این نوازنده در سال‌های گذشته به‌شمار می‌رود که با استقبال دوستداران موسیقی روبه‌رو شد و حالا پس از تجربه‌ی این اجراها، قرار است، جدیدترین ایده‌های خود را در قالب کنسرت «پیانو، ملودیکا و سازهای ضربی» در تهران روی صحنه ببرد.

ارسال نظر: