محمدنبی حبیبی:

اصولگرایان هنوز تصمیمی برای انتخابات ۹۶ نگرفته‌اند

کدخبر: 2042642

دبیرکل حزب مؤتلفه اسلامی گفت: اصولگرایان فعلا تصمیمی درباره نامزد موردعلاقه‌شان در انتخابات ریاست جمهوری ۹۶ نگرفته‌اند.

به گزارش « نسیم آنلاین »، محمدنبی حبیبی دبیرکل حزب مؤتلفه اسلامی در گفتگو با تسنیم ، درباره اظهارات مصباحی مقدم مبنی بر احتمال حمایت اصولگرایان از روحانی در انتخابات 96 گفت: اصولگرایان در حال حاضر هیچ تصمیمی درباره نامزد مورد علاقه خودشان در ریاست جمهوری 96 ندارند.

وی افزود: صحبتهای آقای مصباحی‌مقدم بیشتر از یک صحبت، ممکن است یک تحلیل باشد و هنوز اصولگرایان حول یک محور واحد درباره نامزد انتخاباتی 96 گرد هم نیامده‌اند.

حبیبی درباره وزن‌کشی جریانهای سیاسی در مجلس و ریاست لاریجانی عنوان کرد: وزن مجلس به سمت اصولگرایان است و علامت آن هم ریاست آقای لاریجانی در مجلس است و اصولگرایان در مذاکرات قبل از هیئت‌ رئیسه، در جلسات متعددی که برگزار شد به این نتیجه واحد رسیدند که آقای لاریجانی رئیس مجلس شود.

دبیرکل حزب مؤتلفه افزود: باوجود همه انتقادهایی که به آقای لاریجانی درباره قرار گرفتن وی در لیست امید بود، همه گروه‌ها با همه سلایق در جریان اصولگرایی به این نتیجه رسیدند که به آقای لاریجانی رأی دهند.

وی درباره تحریف امام (ره) توسط رسانه سلطنتی انگلیس بی‌بی‌سی نیز تصریح کرد: اگر زمانی دولت انگلیس و بی‌بی‌سی حرفهای نادرست و شیطنت‌آمیز نگویند ما تعجب می‌کنیم، بنابراین بنده از این شیطنتها هیچ تعجبی نمی‌کنم.

حبیبی افزود: انگلیسیها به‌ مقتضای منافع خودشان دروغ گفته و تحریف می‌کنند و به‌ مقتضای منافع خودشان هر کاری ولو سرشار از دروغ و تهمت باشد از انجام آن ابایی ندارند.

دبیر کل حزب مؤتلفه با اشاره به تبیین شاخصهای انقلابی‌گری توسط امام خامنه‌ای خاطرنشان کرد: این موضوع شبیه کلمه «ٱهْدِنَا ٱلصِّرَٰطَ ٱلْمُسْتَقِیمَ» است که ما در همه نمازها این را به‌عنوان یک آیه که قرائتش واجب است بیان می‌کنیم.

وی با بیان اینکه انقلاب و انقلابیون هیچ‌گاه از تذکرات مقام معظم رهبری بی‌نیاز نیستند، گفت: رهبری زمانی که تذکری می‌دهند انجام این تذکرات هم در زمان حال و هم در آینده کاری ضروری است و هیچ‌چیز تعجب‌آوری نبوده و حفظ انقلاب احتیاج به تذکر دائمی دارد.

ارسال نظر: