دو و میدانی‌کاران پارالمپیکی ایران در سه منطقه اردو می‌زنند

کدخبر: 2042648

دومین مرحله اردوی آماده‌سازی تیم ملی دو و میدانی جانبازان و معلولین همزمان در سه منطقه تهران، خرم آباد و تبریز برگزار می‌شود.

به گزارش « نسیم آنلاین » و به نقل از سایت کمیته ملی پارالمپیک، این مرحله از اردوی آماده سازی تیم ملی دو و میدانی که به صورت متوالی تا زمان اعزام به ریو دو ژانیرو ادامه خواهد داشت از فردا یکشنبه آغاز می شود و طی آن دو و میدانی کاران بومی در هر یک از مناطق تهران، خرم آباد و تبریز زیر نظر مربیان تخصصی خود تمرینات شان را از سر می گیرند.

از سوی انجمن دو و میدانی معلولان، اردونشینان حاضر در هر یک از این مناطق و مربیان آنها به شرح زیر معرفی شده اند:

منطقه تهران: علیرضا مختاری، مریم سلطانی، محمد یاری، علیرضا قلعه ناصری، سامان خاکباز، مهران نکویی، جاوید احسانی شکیب، محسن کائدی و یونس سیفی پور ورزشکارانی هستند که در اردوی برگزارشده در این منطقه زیر نظر هرمز صادقی، ماشاءالله طاهری و پاولو یانیشوسکی (مربی اوکراینی) تمرینات شان را پیگیری می کنند.

منطقه خرم آباد: در اردوی برگزار شده در این منطقه حامد امیری، سجاد محمدیان، محمد خالوندی، جواد حردانی و هاشمیه متقیان زیر نظر مستقیم مصطفی بهرامی پیگیر تمرینات خود خواهند بود.

منطقه تبریز: در این منطقه بهمن رضایی فرعی به عنوان مدیر تیم های ملی بر روند تمرینات سیامک فرج زاده، اسدالله عظیمی، جلیل باقری و عبدالله حیدری نظارت خواهند داشت.

بنابر اعلام مدیر تیم های ملی، محسن حسینی پناه و سجاد نیک پرست دو و میدانی کاران اعزامی به ریو هستند که به ترتیب در شهرهای محل اقامت خود یعنی بوشهر و مشهد بر اساس برنامه مصوب انجمن تمریناتشان را دنبال خواهند کرد.

ارسال نظر: