دادستان پردیس خبر داد

دستگیری ۱۵ دختر و پسر هنجارشکن شب‌ قدر در پردیس+ تصاویر

کدخبر: 2042660

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان پردیس از دستگیری هنجارشکنان شب‌ قدر در باغ‌ویلایی در پردیس خبر داد.

به گزارش « نسیم آنلاین »، فارس نوشت:

حیدر فتاحی در گفت‌وگویی در خصوص دستگیری افراد هنجارشکن در شهرستان پردیس اظهار داشت: این دستگیری صحت دارد؛ متأسفانه روز گذشته و در آستانه شب‌های قدر تعدادی پسر و دختر بدون داشتن نسبت خانوادگی در باغ‌ویلایی، به برگزاری مراسم لهو و لعب اقدام کردند.

وی افزود: تعدادی از این افراد به استفاده از مشروبات الکلی اقدام کرده بودند که با گزارش ضابطان به دستگاه قضایی، دستور ویژه برخورد قاطع با این هنجارشکنان صادر شد و پیرو آن تمام متهمان دستگیر شدند و پرونده آن‌ها در حال رسیدگی است.

فتاحی در خصوص سن و تعداد متهمان گفت: 15 متهم با میانگین سنی 25 تا 35 سال دستگیر شدند که متأسفانه با توجه به عدم نظارت خانواده‌ها در این محل حضور یافته و به شرب خمر اقدام کرده بودند.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان پردیس ادامه داد: متأسفانه صاحب این باغ‌ویلا در خارج از کشور حضور دارد و این محل را به‌صورت اجاره در اختیار افراد قرار داده و آن‌ها با برپایی این‌گونه مراسم،‌ دختران و پسران را به این محل می‌آوردند و با توجه به معماری این محل و وجود استخر، محوطه باز، چندین سوئیت مجزا و... آشکار شد که این ویلا برای برپایی این‌گونه مراسم ساخته شده است.

وی در خصوص مجازات این افراد گفت: متهمان در بحث مصرف مشروبات الکلی با مجازات حد مواجه می‌شوند؛ اما در صورت اثبات در مورد روابط نامشروع، شلاق، زندان و ... را در پیش رو دارند.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان پردیس ادامه داد: یکی از اصلی‌ترین عواملی که این‌گونه افراد هنجارشکن در جامعه جان می‌گیرند و پا روی اعتقادات می‌گذارند، شبیخون فرهنگی بوده که متأسفانه در جامعه به وجود آمده است.

ارسال نظر: