با حکم معاون علمی و فناوری رئیس‌جمهور؛

دبیرکل جشنواره ملّی فرهنگی هنری "ایران ساخت" منصوب شد

کدخبر: 2042668

طی حکمی از سوی معاون علمی و فناوری رئیس‌جمهوری، دبیرکل جشنواره ملّی فرهنگی هنری "ایران‌ ساخت" و با شعار "فناوری ایرانی= کسب و کار ایرانی" منصوب شد.

به گزارش‌ « نسیم آنلاین » به نقل از معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری؛ طی حکم معاون علمی و فناوری رئیس‌جمهور، پرویز کرمی به عنوان دبیرکل جشنواره ملّی فرهنگی هنری «ایران‌ساخت»، با شعار «فناوری ایرانی= کسب و کار ایرانی» منصوب شد.

هدف از این جشنواره حمایت از تولیدات ساخت داخل، جریان‌سازی، تولید محتوا برای فضای مجازی مرتبط با کارآفرینی، نفی واردات بی‌رویه، فرهنگ‌سازی و گفتمان‌سازی اقتصاد دانش‌بنیان با کمک فعالان فرهنگ و هنر است.

در این حکم آمده است:

«هنر زبان ناگفتنی‌هاست؛ جوینده نایافته‌هاست. هنر روزنه‌‌ای به نادیده‌هاست بر مدار همین زبان شگفت‌انگیز و رویایی است که می‌توان در عرصه‌های مختلف فرهنگی و اجتماعی، شگفتگی و بالندگی را به بار نشاند. پس، بسی روا خواهد بود که تأثیر‌‌گذاری و اهمیت زبان هنر را در گفتمان‌سازی علم و فناوری و اقتصاد دانش‌‌بنیان به جد بگیریم.

از همین رو، نظر به مراتب تعهد، توانمندی و تجارب ارزند جنابعالی در حوزه علم، فناوری و فرهنگی و هنری، به موجب این حکم به عنوان دبیر کل جشنواره ملّی فرهنگی هنری «ایران ساخت» و با شعار «فناوری ایرانی = کسب و کار ایرانی» منصوب می‌شوید.

انتظار این است که به واسطه برگزاری این رویداد مهم، مسیری مؤثر، کارآمد و جریان‌‌ساز با بهره‌گیری از زبان هنر و توان فعالان این حوزه گشوده شود تا حمایت از تولید ساخت داخل و کسب و کار ایرانی در کشور شتاب گیرد و تفکر بهره‌مندی از سرمایه‌‌های فکری و نیروی انسانی جوان متخصص، در راستای ایجاد زیست بوم کار آفرینی، بیش از پیش نمود یابد.

امیدوارم در پناه الطاف الهی، با فرهنگ‌سازی و ترویج علم، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان که از اهداف این جشنواره است و اتخاذ رویکرد ملی و فرادستگاهی و همراهی و همکاری سایر دستگاه‌ها به ویژه رسانه ملی، مطبوعات، اصحاب فرهنگ و هنر، مراکز علمی و فناوری و شرکتهای دانش‌‌بنیان، در برگزاری هر چه بهتر این حرکت امیدآفرین و جریان‌ساز، موفق و مؤید باشید.»

براساس این گزارش، پرویز کرمی هم‌اکنون مشاور معاون علمی و فناوری رئیس‌جمهور، رئیس مرکز روابط عمومی و ارتباطات و دبیر ستاد توسعه فرهنگ علم، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان معاونت علمی است.

ارسال نظر: