خشم نتانیاهو از سخنرانی "محمود عباس" در پارلمان اروپا

کدخبر: 2042754

دفتر نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی با انتشار بیانیه‌ای نسبت به اظهارات رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین درباره جنایات اسرائیلی‌ها اعتراض کرد.

به گزارش « نسیم آنلاین »، فارس نوشت: مقامات رژیم صهیونیستی بشدت از صحبت‌های «محمود عباس» رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین در پارلمان اروپا انتقاد کردند.

عباس روز پنجشنبه طی سخنرانی در پارلمان اروپا تاکید کرد که رژیم صهیونیستی با اشغالگری و نژادپرستی، جنایت‌های زیادی علیه فلسطین مرتکب شده و طی 6 سال سه جنگ خونین علیه نوار غزه به راه انداخته است. (جزئیات بیشتر)

دفتر نخست وزیری رژیم صهیونیستی با انتشار بیانیه‌ای در واکنش به صحبت‌های عباس اعلام کرد: «ابومازن» با نپذیرفتن دیدار با «رووین ریولین» (رئیس این رژیم) و «بنیامین نتانیاهو» (نخست وزیر) و مذاکره مستقیم، چهره واقعی خود را در بروکسل نشان داد.

دفتر نتانیاهو با اشتباه خواندن اظهارات عباس مدعی شد: «اسرائیل منتظر روزیست که ابومازن دروغگویی و تحرک کردن را پایان دهد. تا آن زمان اسرائیل از خود علیه فلسطین دفاع می‌کند.»

درحالی که رسانه‌های متعدد منطقه‌ای از فتوای رئیس شورای خاخام‌های شهرک‌های کرانه باختری درباره لزوم مسموم کردن آب‌های فلسطینیان خبر دادند اما در این بیانیه ادعا شده که رویترز و دیگر خبرگزاری‌ها نتوانستند خاخامی به نام «شلومو ملماد» یا حتی نهادی به نام شورای ذکر شده پیدا کنند.

درپی این افزایش فشارها از سوی رژیم صهیونیستی، محمود عباس از صحبت‌های دو روز قبل خود عقب‌نشینی کرده و گفت قصد توهین کردن به یهودیان را نداشته است.

ارسال نظر: