سردار مومنی خبر داد:

راه‌اندازی قرارگاه مبارزه با قاچاق کالا در ناجا برای حمایت از تولیدات داخلی

کدخبر: 2042843

جانشین فرمانده نیروی انتظامی از راه‌اندازی قرارگاه مبارزه با قاچاق کالا برای حمایت از تولید در سال اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل خبر داد.

به گزارش « نسیم آنلاین »، فارس نوشت:

سردار اسکندر مؤمنی صبح امروز در آیین تودیع و معارفه فرماندهان انتظامی سابق و جدید کهگیلویه و بویر احمد با اشاره به اقدامات این نیرو در سال گذشته و سال جدید اظهار کرد: امنیت چه در سال 94 و چه در سال 95 در اکثر شاخص‌ها بهبود بخشیده شد.

وی گفت: در سال 94 انتخابات مجلس خبرگان و مجلس شورای اسلامی به بهترین نحو انجام شد که رهبری معظم انقلاب هم آن را مورد تأیید قرار دادند.

جانشین فرماندهی نیروی انتظامی گفت: سه قرارگاه را در سال 95 راه‌اندازی کردیم که قرارگاه مبارزه با قاچاق کالا، قرارگاه مبارزه با سرقت و قرارگاه آموزش را در درون نیروی انتظامی داشتیم.

وی با اشاره به هدف از راه‌اندازی قرارگاه مبارزه با قاچاق کالا گفت: حمایت از تولیدکننده در سال اقتصاد مقاومتی و اقدام و عمل، مهمترین هدف برای راه‌اندازی این قرارگاه بود.

سردار مؤمنی با اشاره به آمارهایی در مورد قاچاق کالا و ارزش کالاهای قاچاق که هر ساله در کشور 20 میلیارد دلار است، تصریح کرد: این کار مبارزه با قاچاق کالا را با اقتدار انجام خواهیم داد تا بتوانیم ما نیز به کمک کسب و کار در کشور بیاییم.

وی در ادامه گفت: سرقت یکی از مشکلات مبتلابه در کشور است که نیروی انتظامی برای مقابله با این جرم، برنامه‌های خوبی در دستورکار دارد.

جانشین نیروی انتظامی جمهوری اسلامی، یکی از مشکلات مهم در سرقت را نرسیدن اموال مسروقه کشف‌شده به دست صاحبان آن دانست و گفت: چون اقلام و اجناس شماره سریال ندارند، به دست مردم نمی‌رسد که باید برای این کار و جلوگیری از انبار شدن کالاها و نرسیدن آن به دست مردم، فکری شود.

ارسال نظر: