پرتغال یکی از مدعیان قهرمانی خواهد بود

چاچیچ: بیشتر اوقات تیم بهتر پیروز نمی‌شود

کدخبر: 2042865

سرمربی کرواسی گفت: بیشتر اوقات تیم بهتر پیروز نمی‌شود و امشب هم همین مسئله رخ داد.

به گزارش « نسیم آنلاین »، تیم ملی کرواسی شب گذشته در حالی که تا دقیقه 118 مقابل پرتغال به تساوی دست یافته بود، مغلوب ضربه ریکاردو کوارشما شد تا از راهیابی به مرحله یک‌چهارم نهایی یورو 2016 بازبماند.

آنته چاچیچ پس از پایان این دیدار اظهار داشت: همه چیز به جز اینکه ما گل نزدیم، عالی بود. ما در حمله موفق نبودیم، در طول 120 دقیقه بسیار خوب کار کردیم، کنترل بازی را در اختیار داشتیم و در پایان روی یک اشتباه دروازه مان باز شد. فوتبال همین است.

وی ادامه داد: بیشتر اوقات تیم بهتر پیروز نمی‌شود و امشب هم همین مسئله رخ داد. خیلی خوب بازی کردیم، امّا موفق به گلزنی نشدیم. خیلی هجومی بازی کردیم و به دنبال گلزنی بودیم، اما پرتغال در کار دفاعی بسیار منظم بود و به ما فرصت گلزنی ندادند.

سرمربی تیم ملی کرواسی تصریح کرد: آن‌ها ما را از دروازه‌شان دور نگه داشتند و روی ضدحمله به گل رسیدند. البته که بسیار ناراحت هستم، ما موقعیت خوبی برای رسیدن به جمع هشت تیم برتر اروپا داشتیم. می‌دانستیم اگر پرتغال را مغلوب کنیم مقابل لهستان بازی می کنیم، امّا فوتبال همین است. به بازیکنانم تبریک می‌گویم، چیزی که اتفاق افتاد این بود که ما نتوانستیم گلزنی کنیم. پرتغال بازیکنان باتجربه‌تری در اختیار داشت و تیم با کیفیتی بود. به نظرم پرتغال یکی از مدعیان قهرمانی خواهد بود.

چاچیچ در پایان گفت: اکنون ما باید به آینده فکر کنیم و در اندیشه یک شروع تازه برای رسیدن به جام جهانی 2018 باشیم.

ارسال نظر: