دنیامالی: خیابانی به نام شهدای محیط بان نام‌گذاری شود

کدخبر: 2042985

رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای اسلامی شهر تهران گفت: با توجه به جان فشانی‌های محیط بانان عزیز شایسته است خیابانی در تهران به نام شهدای محیط بان نام‌گذاری شود.

به گزارش « نسیم آنلاین »، احمد دنیا مالی در دویست و هفتادمین جلسه شورا با اشاره به شهادت 3 محیط بان گفت :تا امروز نزدیک به 160 تن از محیط بانان عزیزمان توسط شکارچیان غیر مجاز به شهادت رسیدند و من پیشنهاد می کنم خیابانی در تهران به نام شهدای محیط بان نام گذاری شود.

دنیا مالی همچنین ابراز داشت: بر اساس قانون جدید تجارت که در مجلس نهم تصویب شده معاونین شهردار یا افرادی که مدیر هستند تنها می توانند به واسطه جایگاه حقوقی در هیات مدیره شرکت ها حضور داشته باشند و نمی توانند حقوقی از این باب دریافت کنند.

در ادامه جلسه نیز علی صابری با اشاره به موضوع اجرای احکام ماده 100 گفت : یکی از مواردی که کار شهرداری ها را به بن بست رسانده اجرای احکام کمیسیون ماده 100 است که بعضا رای به تخریب دارد اما اجرا نمی شود در این شرایط برخی شهرداران برای خروج از این بن بست توافقاتی با مالک می کنند ولی متاسفانه اخیرا قوه قضاییه به این موضوع ورود کرده و حتی حکم به محکومیت دو شهردار هم داده است.

وی افزود: ورود قوه قضاییه به این موضوع کار را بسیار پیچیده کرده است.

صابری افزود: همانطور که می دانید اجرای احکام ماده 100 آن هم آرای تخریب صعبوت بسیاری دارد و شاید هر فرد دیگری باشد رویه توافق را در پیش گیرد اما ورود قوه قضاییه به این مهم و محکوم کردن شهرداران جای تامل دارد.

ارسال نظر: