ابتکار:

برای احقاق حق شهدای محیط زیست کوتاه نمی‌آییم

کدخبر: 2043040

معاون رئیس‌جمهوری و رئیس سازمان حفاظت محیط زیست گفت: برای احقاق حق شهدای محیط زیست کوتاه نمی‌آییم و ازطریق مجاری قانونی تا آخرین گام موضوع را رسیدگی می‌کنیم.

به گزارش « نسیم آنلاین »، معصومه ابتکار امروز در آیین تشییع پیکر منوچهر شجاعیان محیط بان شهید محیط زیست فارس در نورآباد ممسنی فارس افزود: حامل پیام رئیس جمهوری برای شهدای محیط زیست هرمزگان و فارس هستم من این پیام را ازسوی رئیس جمهوری ابلاغ می کنم که تا رسیدگی کامل موضوع و احقاق حق کوتاه نخواهیم آمد و از قوه قضاییه می خواهیم با جدیت پیگیری کند که عدالت در باره شهدای محیط زیست اجرا شود.

معاون رئیس جمهوری گفت: در عرصه دفاع از حقوق محیط بانان محکم ایستاده ایم تا در آرمان های زیست محیطی خللی وارد نشود، ما از همه ابزارهای قانونی دراین مسیر بهره می گیریم، دولت لایحه مربوط را بزودی ارائه می دهد تا توجه بیشتر به محیط زیست شود و قوانین موجود نیز اصلاح خواهد شد.

ابتکار بیان کرد: امثال شهید شجاعیان که خون آنان به ناحق بر زمین ریخت افتخار محیط زیست هستند و اثبات کردند که شهید قلب تاریخ است آنها در مسیر حق ایستادگی کردند، شهدای ما ایمان دارند که طبیعت حرم الهی است و از مظاهر برکت خداوند است و باید از آن دفاع کرد.

وی با بیان اینکه امروز محیط بانان ما به حمایت مردم نیاز دارند گفت: آنها برای شما جان خود را دادند و محیط بانان با حمایت شما مردم می‌توانند از انفال الهی دفاع کنند. رئیس سازمان حفاظت محیط زیست کشور گفت: نگذاریم خون شهیدای محیط زیست پایمال شود، شیر مردان این خطه آرمان‌های محیط زیست را دنبال و از آن حفاظت کردند. منوچهر شجاعیان محیط بان پارک ملی بمو عصرجمعه چهارم تیرماه در حین درگیری با شکارچیان مورد اصابت گلوله آنها قرار گرفت و از قسمت سینه و گلو مجروح و از روی صخره به پایین پرتاب شد.

ارسال نظر: