سرلشکر فیروزآبادی:

انتفاضه سوم، امنیت و حیات اسرائیل را خواهد سوزاند

کدخبر: 2043410

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح تاکید کرد: تلاش صهیونیست‌ها در یهودی سازی بیت‌المقدس هرگز به فرجام مورد نظر نخواهد رسید و آتشی که در کرانه باختری در حال شعله ور شدن است رؤیای آنان را خواهد سوزاند.

به گزارش « نسیم آنلاین »، سردار سرلشکر سیدحسن فیروزآبادی رئیس ستاد کل نیروهای مسلح در آستانه فرارسیدن روز جهانی قدس و خیزش ضد صهیونیستی امت اسلامی و حق طلبان و آزادیخواهان عالم اظهار داشت: حوادث انتفاضه جدید نشان می‌دهد نسل جدیدی پای به عرصه‌ مقاومت و مبارزه علیه رژیم صهیونیستی نهاده است. نسلی هوشیار و هوشمند که با تکیه بر الزامات و بایسته‌های مبارزه با اسرائیل غاصب و فرایند آزادی قدس شریف به صحنه آمده است.

وی افزود: توسعه دامنه انتفاضه به سمت جوان گرایی و جامعه گرایی گسترده و درگیر شدن جوانان مبارز فلسطینی در کف خیابان‌های مملو از حضور صهیونیست ها پدیده‌ای است که سران تل آویو و حامیان غربی - عربی آن به ویژه شیطان اکبر امریکای جنایتکار را سخت نگران کرده است.

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح در ادامه با اشاره به تلاش صهیونیست‌ها در تسریع عملیات یهودی‌‌سازی کرانه باختری و شهر قدس اشغالی که با سوء استفاده از حوادث منطقه و درگیر شدن مقاومت امت اسلامی در عراق و سوریه و یمن با جنگ‌های نیابتی و تروریستی پدید آمده است، تصریح کرد: تلاش صهیونیست‌ها در یهودی سازی بیت‌المقدس هرگز به فرجام مورد نظر نخواهد رسید و آتشی که در کرانه باختری در حال شعله ور شدن است رؤیای آنان را خواهد سوزاند.

فیروزآبادی سناریوهای رژیم صهیونیستی و متحدان تل آویو برابر انتفاضه مسجد الاقصی را محکوم به شکست دانست و گفت: سرکوب و خاموشی انتفاضه جدید به دلیل انرژی متراکمی که با آن پیوند خورده و نشانه‌های آن تدریجاً آشکار خواهد شد میسر نیست و نسخه طراحی نسخه‌ای جدید از مذاکرات "سازش" را با چالش جدی همراه می‌سازند، هرچند آنها برای مرعوب ساختن طرف‌های فلسطینی اعطای برخی امتیازات حاشیه‌ای مانند آزادی تعدادی از اسرا و یا مجوز حضور امنیتی در برخی مناطق را متحمل شوند.

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح خاطرنشان کرد: ملت فلسطین از مرحله ناتوانی و ضعف برابر تشکیلات خود گردان عبور کرده و می خواهد این پیام را به اشغالگران برساند که مسجدالاقصی خط قرمزی است که عبور از آن ناممکن است.

وی با بیان اینکه سیاست "مشت آهنین" صهیونیست‌ها که با تشدید شهرک سازی و یهودی سازی بیت المقدس و تخریب آثار تاریخی اسلامی و خانه‌های مردم در کرانه باختری شدید شده است، تصریح کرد: انتفاضه جدید فلسطین هرچند در تداوم انتفاضه اول و دوم است اما از تفاوت‌ها و ویژگی‌های منحصر بفردی بهره می برد و مهمترین آن این است که مرکز فرماندهی و کنترل آن ده‌ها و صدها هسته‌ انقلابی و خود جوش را شامل می شود و همین مزیت به چالش رژیم صهیونیستی تبدیل شده است چرا که آنها قادر به سرکوب یا بازداشت رهبران و در نتیجه خاموش کردن آن نیستند.

فیروزآبادی در پایان با اشاره به اهمیت راهپیمایی روز جهانی قدس امسال و دعوت از آحاد امت اسلامی به ویژه ملت شریف و انقلابی آن برای خلق حماسه‌ای جدید در حمایت از انتفاضه ملت فلسطین تأکید کرد: شعله ور شدن انتفاضه‌ فراگیر و سراسری در کرانه باختری با حمایت‌های متنوع و متعدد امت اسلامی نیرومندتر و موفق‌تر به پیش خواهد رفت و حضور آحاد ملل و جوامع اسلامی و حق طلب و آزادیخواه در راه پیمایی روز قدس می تواند حمایت از قدس به ویژه توسط دولت‌های اسلامی را فراتر از محکومیت اقدامات جنایتکارانه رژیم کودک کش صهیونیستی وارد فاز جدیدی ساخته و "مقاومت" را به تنها گزینه موفق برابر سیاست‌های امریکا و اسرائیل غاصب تبدیل سازد.

ارسال نظر: