تنش در نشست اضطراری پارلمان اروپا؛

فاراژ: انگلیس آخرین عضوی نیست که اتحادیه را ترک می‌کند

کدخبر: 2043474

رهبر حزب استقلال بریتانیا (یوکیپ) خطاب به نمایندگان پارلمان اروپا گفت: شما هیچ وقت در زندگی‌اتان کار مثبتی انجام نداده‌اید و شما با پنهان کاری، فریب و دروغ سیاست خود را به مردم انگلستان و سایر کشورها غالب کرده‌اید.

به گزارش گروه بین الملل « نسیم آنلاین »، به نقل از گاردین، نایجل فاراژ، رهبر حزب استقلال بریتانیا (یوکیپ) در نشست اضطراری امروز پارلمان اتحادیه اروپا خطاب به قانونگذاران گفت: اتفاقی که پنجشنبه گذشته افتاد و نتیجه همه پرسی زلزله ای برای سیاست انگلیس و سیاست اروپا بود. زیرا مردمی معمولی که طی چند سال گذشته سرکوب شده بودند چند ملیتی و سیاست کلان را رد کردند.

وی افزود: ما میخواهیم کشورمان را پس بگیریم، حریم دریایی مان را پس بگیریم، مرزهایمان را پس بگیریم و ملتی خود مختار و عادی باشیم.

این سیاستمدار انگلیسی در ادامه سخنان خود گفت: من امروز پیشبینی می کنم که انگلیس آخرین عضوی نیست که اتحادیه اروپا را ترک می کند

وی افزود: شما ناراحت و عصبانی هستید و انکار می کنید که یورو در حال سقوط است. شما سیاست فقر را به سایر کشورهای مدیترانه تحمیل کردید. اما دلیل اصلی این که مردم انگلیس خواستار ترک اتحادیه شدند این است که شما با پنهان کاری، با فریب و دروغ اتحادیه سیاسی خود را به مردم انگلستان و سایر کشورها غالب کرده اید.

وی در بخش دیگری از سخنان خود خطاب به نمایندگان پارلمان اروپا گفت که شما هیچ وقت در زندگی اتان کار مثبتی انجام نداده اید.

ارسال نظر: