کمیته انضباطی در مورد مدافع پرسپولیس تصمیم نهایی را می‌گیرد

پشت پرده فسخ قرارداد یک طرفه رامین رضاییان چیست؟

کدخبر: 2043574

موضوع فسخ قرارداد یک طرفه مدافع راست پرسپولیس از روز گذشته سازمان لیگ برتر را با هجمه‌های وسیعی روبرو کرده است.

گروه ورزشی « نسیم آنلاین »، موضوع فسخ قرارداد یک طرفه مدافع راست پرسپولیس از روز گذشته سازمان لیگ برتر را با هجمه‌های وسیعی روبرو کرده است. نماینده رامین رضاییان روز گذشته به سازمان لیگ رفت و با ارائه مدارکی موفق شد قرارداد او را به صورت یک طرفه با باشگاه پرسپولیس فسخ کند، موضوعی که حالا سازمان لیگ را در مظان اتهام بزرگی قرار داده است. بعد از فسخ قرارداد یک طرفه رضاییان با باشگاه پرسپولیس مدیران پرسپولیس مدعی شده‌اند که او تمام قرارداد فصل گذشته خود را گرفته است و سازمان لیگ در فسخ قرارداد این بازیکن اقدام غیر قانونی انجام داده است.

طاهری، عضو کمیته نقل و انتقالات سازمان لیگ برتر در این باره به « نسیم آنلاین » می‌گوید: این که پرسپولیسی‌ها نگران هستند و شاید اقدام رضاییان غیر منتظره بوده است کاملا به حق است اما روز گذشته نماینده رضاییان مدارکی را در اختیار ما قرار داد و با توجه به اینکه اصل قرارداد او در سازمان لیگ موجود است، ما اقدام به فسخ یک طرفه قرارداد رضاییان کردیم. طبق قراردادی که در سازمان لیگ ثبت شده است، حق با رامین رضاییان است.

او در پاسخ به این سوال که چرا سازمان لیگ باشگاه پرسپولیس را در جریان فسخ قرارداد با رضاییان قرار نداد هم می‌گوید: ما نمی‌توانیم این کار را انجام دهیم. ما مرجع قضایی نیستیم و اصل را بر برائت بازیکنان قرار می‌دهیم. حالا این که آیا اقدام او درست بوده است یا نه را کمیته انضباطی تشخیص می‌دهد. اگر پرسپولیس شکایت کند کمیته انضباطی حتما صحت حرف‌های رضاییان را بررسی می‌کند.

او در پاسخ به این سوال که در صورتی که رضاییان حق جدایی نداشته باشد چه اتاقی برایش می‌افتد، گفت: ماجرا ساده است. در صورتی که رضاییان غیر قانونی جدا شده باشد ITC او برای باشگاه ریزه اسپور صادر نمی‌شود، باید به پرسپولیس برگردد و البته از سوی کمیته انضباطی با محرومیت روبرو می‌شود.

ارسال نظر: