معاون سیاسی وزیر کشور:

احزاب در انتخابات هنرمندانه و با تدبیر عمل کردند/ باید به رشد خانه احزاب کمک کنیم

کدخبر: 2043632

مقیمی در نشست مشترک هیأت رئیسه خانه احزاب با مدیران حوزه سیاسی وزارت کشور گفت: تشکیل خانه احزاب، آرامشی را بر جریانات سیاسی کشور حاکم کرد.

به گزارش « نسیم آنلاین »، محمدحسین مقیمی معاون سیاسی وزیر کشور در نشست مشترک هیأت رئیسه خانه احزاب با مدیران حوزه سیاسی وزارت کشور گفت: در انتخابات گذشته همه شاهد حضور فعال احزاب و تشکل های سیاسی در عرصه رقابت ها بودیم و احزاب شناسنامه دار در 430 شهر کشور در کمال امنیت و آرامش توانستند حرف خود را بزنند.

معاون سیاسی وزیر کشور افزود: احزاب در انتخابات هفتم اسفند هنرمندانه و با تدبیر عمل کردند و شایسته است این حضور با توانمندی بیشتر در آینده ادامه یابد.

مقیمی با تأکید بر ضرورت حمایت مالی و معنوی از خانه احزاب برای حضور در عرصه های سیاسی و اجتماعی کشور افزود: برای تأمین بودجه موردنیاز خانه احزاب باید یک ردیف اعتباری در بودجه سالانه ایجاد شود و تلاش می شود با کمک دولت و مجلس شورای اسلامی این اعتبار تأمین شود.

معاون سیاسی وزیر کشور افزود: عملکرد خانه احزاب نشان می دهد قدمهائی برای فعالیت مطلوب برداشته شده است و باید با پشتیبانی از خانه احزاب زمینه فعالیت گروه ها و تشکل های سیاسی در انتخابات آینده بیشتر از گذشته فراهم شود.

در این جلسه اعضای هیأت رئیسه خانه احزاب به طرح مسائل و مشکلات و پیشنهادات خود از جمله کمبود اعتبارات مورد نیاز ، لزوم حمایت مادی و معنوی از احزاب ، تجهیز خانه احزاب و چگونگی برگزاری جلسات آن پرداختند.

ارسال نظر: