به منظور تهیه پیش‌نویش پیشنهادات و تدوین گزارش کارشناسی برگزار شد؛

چهارمین نشست پیگیری حقوق‌های نجومی در مرکز پژوهش‌های مجلس

کدخبر: 2043784

چهارمین نشست پیگیری فیش‌های حقوقی غیرمتعارف با حضور رییس مرکز پژوهش‌های مجلس و نمایندگان سازمان بازرسی کشور برگزار شد.

به گزارش « نسیم آنلاین »، درپی ماموریت علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی به مرکز پژوهش‌های مجلس جهت بررسی عوامل پرداخت‌های غیرمتعارف به برخی مدیران و مسئولان، چهارمین نشست بررسی دلایل پرداخت این مبالغ و ارزیابی راهکارهای جلوگیری از تکرار آن عصر امروز (چهارشنبه 9 تیر ماه) با حضور کاظم جلالی رئیس مرکز پژوهش‌های مجلس در محل این مرکز برگزار شد.

در این نشست همچنین محمدکاظم اسدیان مدیرکل نظارت و بازرسی امور بانک و بیمه سازمان بازرسی کل کشور، عبدالعلی زارعیان جهرمی سرپرست دفتر حقوقی و حمایت از تولید و سرمایه گذاری سازمان بازرسی کل کشور، محمد قاسمی معاون پژوهش‌های اقتصادی و جمعی از کارشناسان و پژوهشگران مرکز پژوهش‌های مجلس حضور داشتند.

در چهارمین نشست پیگیری فیش‌های حقوقی غیرمتعارف، پیش‌نویس پیشنهادات مطرح شده در جلسات قبلی با حضور نمایندگان، سازمان بازرسی کل کشور، دیوان محسبات، کمیسیون اصل 90 قانون اساسی و مرکز پژوهش‌های مجلس، بررسی و مورد ارزیابی قرار گرفت.

همچنین در ادامه این نشست نمایندگان کارگروه بررسی فیش‌های حقوقی غیرمتعارف، نظرات و پیشنهادات خود در راستای کارآمدتر کردن این پیش‌نویس را ارائه کردند.

در این نشست پیش‌نویس پیشنهادات مطرح شده پس از ارائه، جمع‌بندی شد و مقرر گردید تا براساس آن گزارشی نیز تهیه، تدوین و در مجلس شورای اسلامی ارائه شود.

ارسال نظر: