اطلاعیه نیروی انتظامی در آستانه روز جهانی قدس

کدخبر: 2043821

نیروی انتظامی با صدور اطلاعیه‌ای ضمن گرامیداشت روز جهانی قدس که یادآور مظلومیت ملت ستمدیده فلسطین است، آزادیخواهان جهان به خصوص مسلمانان و مردم انقلابی ایران اسلامی را به حضور حماسی و به یاد ماندنی در راهپیمایی روز جهانی قدس فرا خواند.

به گزارش « نسیم آنلاین »، در این اطلاعیه آمده است: «ابتکار معمار کبیر انقلاب اسلامی (ره) در نامگذاری روز جهانی قدس، تحولات بزرگی را در معادله رویارویی با رژیم غاصب صهیونیستی در سطح منطقه و جهان اسلام پدید آورد و مسیری نو در صحنه مبارزه با رژیم اشغالگر قدس را نمایان ساخت .

روز جهانی قدس نشانگر اهمیت غیرقابل انکار مسئله آزادی فلسطین از یوغ غده سرطانی صهیونیسم و بیانگر این نکته مهم است که آزادی قدس شریف؛ " آرمان" مسلمانان جهان است .

روز جهانی قدس، روز همبستگی مسلمانان جهان با ملت مظلوم و ستمدیده فلسطین و فریاد انزجار از رژیم غاصب صهیونیستی به عنوان دشمن مشترک امت اسلامی است .

اطمینان داریم که با فریادهای حق‌طلبانه مسلمانان و سیل خروشان امت اسلامی، آزادی قدس را به نظاره خواهیم نشست و در مسجدالاقصی نماز شکر و وحدت را اقامه خواهیم کرد .

روز قدس؛ روز وحدت و همگرایی امت اسلامی و نماد مقابله با تلاش مستکبران و رژیم غاصب صهیونیستی در تشدید واگرایی و ایجاد اختلاف بین مذاهب اسلامی است . «

در این اطلاعیه با اشاره به نامگذاری آخرین جمعه‌ ماه مبارک رمضان به عنوان روز جهانی قدس توسط بنیانگذار فقید انقلاب اسلامی، حضرت امام خمینی (ره)، تاکید شده است: «دوراندیشی و ابتکار هوشمندانه آن امام حکیم در نامگذاری این روز موجب جهانی شدن آرمان‌های فلسطین، تضعیف و تنزیل رژیم صهیونیستی شده و تمام تلاش‌های جبهه استکبار را برای در امان نگه داشتن این رژیم اشغالگر با ناکامی و شکست مواجه ساخته است .

نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران بار دیگر، در آستانه روز جهانی قدس ضمن محکوم کردن جنایت اشغالگران و متجاوزان علی الخصوص اذناب تروریست قدرت‌های استکباری و مروجین جاهلیت مدرن که با توحش و خونریزی سبوعانه به حقوق ملت‌های آزادی‌خواه و مسلمان تعدی می‌کنند، مجددا با آرمان‌های بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی (ره) و با پیروی از رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت آیت الله امام خامنه‌ای (حفظه الله)، در دفاع از ارزش‌های والای انقلاب و خدمتگزاری به مردم بصیر ایران اسلامی، حمایت خود را از مردم مظلوم فلسطین اعلام و همراه با مردم همیشه در صحنه ایران اسلامی با حضور گسترده در راهپیمایی روز جهانی قدس انزجار خود را از رژیم غاصب صهیو نیستی و استکبار جهانی را به گوش جهانیان می‌رساند.»

ارسال نظر: