ابوترابی‌فرد در ضیافت افطار جامعه اسلامی مهندسین:

مسئولان دروغ نگویند آن وقت ببینند که کشور چگونه خواهد شد

کدخبر: 2043941

نایب رئیس سابق مجلس با تأکید بر اینکه مسئولان دروغ نگویند و آن وقت ببینند که کشور چگونه خواهد شد، تصریح کرد: ابتدا باید تصمیم بگیریم که دروغ نگوییم خصوصاً در مسائل سیاسی و مدیریتی کشور.

به گزارش « نسیم آنلاین »، فارس نوشت: محمدحسن ابوترابی‌فرد عضو جامعه روحانیت مبارز در ضیافت افطار جامعه مهندسین که امروز در دانشگاه امام صادق برگزار شد با اشاره به لزوم رجوع به قرآن کریم برای اصلاح خود اظهار داشت: طبق لسان قرآن احزاب و گروه‌ها اسوه هستند و زمانی واژه اسوه به کار می‌رود که آن گروه انسجام خاصی داشته باشد.

ابوترابی‌فرد با تأکید بر اینکه کارهای تشکیلاتی اقتدار و قدرت می‌آورد و راه را برای تأثیرگذاری در جامعه فراهم می‌کند، افزود: یک جامعه زمانی اصلاح می‌شود که فاسد از صالح شناخته شود.

نایب رئیس سابق مجلس ادامه داد: اگر جریان نفاق همان اوایل جنگ بروز و ظهور نداشت و برای یکی دو دهه آینده باقی می‌ماند معلوم نبود ما چه شرایطی داشته باشیم و به کمک خدا غده سرطانی در آن زمان از بین رفت، در حالی که آنها با اقدامات تشکیلاتی و با توسعه‌های بزرگ کار خود را آغاز کرده بودند.

وی با بیان اینکه برخی حوادث همیشه برای انقلاب مبارک بوده است، یادآور شد: ما هرچه داریم از دفاع مقدس است و مسائل فتنه نیز برای انقلاب و افراد هوشیار هماره کمک‌کار بوده است.

ابوترابی‌فرد با تأکید بر اینکه مسئولان دروغ نگویند و آن وقت ببینند که کشور چگونه خواهد شد، تصریح کرد: ابتدا باید تصمیم بگیریم که دروغ نگوییم خصوصاً در مسائل سیاسی و مدیریتی کشور و قدم دوم این است که تصمیمات و اقدامات ما بدون پشتوانه علمی نباشد و در این صورت بسیاری از مشکلات سیاسی - اقتصادی ما حل خواهد شد.

ارسال نظر: