در حاشیه راهپیمایی روز قدس مطرح شد؛

بهروز نعمتی: تحریم‌های جدید ایالات متحده آمریکا برخلاف توافق برجام است

کدخبر: 2044026

نماینده مردم تهران در مجلس به تحریم‌های اخیر ایالات متحده آمریکا در مورد ایران واکنش نشان داد و گفت: تحریم‌های جدید برخلاف پروتکل مصوب شده بین ایران و ۱+۵ است.

به گزارش « نسیم آنلاین »، فارس نوشت: بهروز نعمتی نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی امروز (جمعه) در حاشیه راهپیمایی یوم الله روز قدس در جمع خبرنگاران به تحریم‌های اخیر ایالات متحده آمریکا علیه جمهوری اسلامی ایران واکنش نشان داد.

وی افزود: آن چیزی که در برجام توافق شد مواردی بود که آمریکایی‌ها نسبت به لغو آن متعهد شده بودند و بحث موشکی ما جزو برجام نبوده است و این تحریم‌های جدید برخلاف پروتکلی است که به توافق 1+5 و ایران رسیده است.

نعمتی خاطرنشان کرد: همه هم و غم ما باید این باشد که در چارچوب برجام کارها را صورت دهیم اگر آمریکایی‌ها بخواهند بدعهدی کنند قطعا ما نیز باید اقدامات مناسب را اتخاذ کنیم.

نماینده مردم تهران در مجلس در ادامه سخنان خود با بیان اینکه روز قدس یک روز استراتژیک است گفت: روز قدس جزو روزهایی است که همه مسلمین از مظلومان دفاع می‌کنند.

نماینده مردم تهران در مجلس ادامه داد: در طول 15 و 16 سال اخیر سرویس‌های آمریکایی و صهیونیستی به دنبال این هستند که موضوعیت فلسطین را کمرنگ کنند و فضا را به سمتی ببرند تا حاشیه امن برای رژیم غاصب صهیونیستی ایجاد شود.

وی خاطرنشان کرد: مسلمین باید دست به دست هم بدهند و بیدار شوند و با همدلی و وحدت این فضای به وجود آمده را بشکنند و قطعا چنین راهپیمایی‌های می‌توانند بسیاری از نقشه‌های دشمن را بر هم بزند.

ارسال نظر: