در حاشیه راهپیمایی روز قدس مطرح شد؛

فروزنده: حضور مردم در راهپیمایی روز قدس پشتیبانی جبهه مقاومت در مقابله با استکبار است

کدخبر: 2044029

سخنگوی جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی با بیان اینکه امروز استکبار علیه امت اسلامی به پا خواسته است و به میدان آمده و جنگ نیابتی راه انداخته اظهار داشت: حضور مردم در راهپیمایی روز قدس پشتیبانی جبهه مقاومت در مقابله با استکبار است.

به گزارش « نسیم آنلاین »، لطف الله فروزنده سخنگوی جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی در حاشیه مراسم راهپیمایی روز قدس در گفتگو با فارس با اشاره به حضور پرشور مردم در راهپیمایی روز قدس اظهار داشت: ملت بزرگ انقلابی ایران در ماه مبارک رمضان به تاسی از امام(ره) در گرامیداشت آرمان فلسطین در راهپیمایی روز قدس حضور یافتند.

وی افزود: مردم با حضور پرشکوهشان در راهپیمایی روز قدس نشان دادند نسبت به آرمان فلسطین وفادار هستند و اینکه هنوز به اصول انقلاب اسلامی پایبندند.

معاون رئیس جمهور دولت دهم با بیان اینکه مردم با حضورشان در راهپیمایی روز قدس به دولتمردان اعلام کردند پشتیبان آنان در دفاع از اصول انقلاب اسلامی هستند گفت: مسئله فلسطین مسئله اساسی ماست اول آنکه ما مسلمان هستیم و باید به ندای برادران مسلمان خود پاسخ دهیم.

وی افزود: علاوه بر این امروز که استکبار علیه امت اسلامی به پا خواسته است و به میدان آمده و جنگ نیابتی راه انداخته حضور مردم در راهپیمایی روز قدس پشتیبانی جبهه مقاومت در مقابله با استکبار است.

فروزنده با بیان اینکه روز قدس سمبل مبارزه با استکبار و خصوصا رژیم صهیونیستی است گفت: عامل شکست امت اسلامی افتراق و نبود انسجام است و روز قدس روزی است که امت اسلامی با اتحاد در مقابل دشمن مشترک خود می‌ ایستند و همین قطعا عامل پیروزی خواهد بود.

ارسال نظر: