در سخنران روز جهانی قدس مازندران مطرح شد؛

سرلشکر صفوی: تقویت گروه‌های جهادی خصوصا در کرانه باختری وظیفه مسلمانان جهان است

کدخبر: 2044034

فرمانده سابق سپاه پاسداران گفت: تقویت گروه های جهادی خصوصا در منطقه کرانه باختری که حدود ۳ میلیون نفر جمعیت دارد وظیفه مسلمانان جهان است.

به گزارش « نسیم آنلاین »، سردار سرلشکر سید یحیی صفوی فرمانده سابق سپاه پاسداران که بعنوان سخنران روز جهانی قدس استان مازندران در مصلی شهر ساری و در اجتماع پرشور روزه داران این شهر سخن می گفت با اشاره به توطئه و حمایت انگلیسی امریکائی از رژیم اشغالگر قدس، گفت: حدود 67 سال قبل، با توطئه دولت خبیث انگلیس و حمایت دولت آمریکا سرزمین مسلمانان یعنی فلسطین به اشغال صهیونیستها در آمد. هدف آنها از بوجود آوردن این غده سرطانی ایجاد نا امنی و تسلط در کشورهای عربی و اسلامی از شمال آفریقا تا غرب آسیا و غارت ثروتهای طبیعی مردم این کشورها بود.

وی ادامه داد: هم اکنون نیز تروریستهای تکفیری که ده هها هزار نفر از مردم سوریه و عراق را به شهادت رسانده اند و شهرهای آنها را ویران کرده اند و 9 میلیون از مردم مظلوم این دو کشور را آواره کرده اند ، دست پرورده سازمانهای اطلاعاتی رژیم صهیونیستی و آمریکا و انگلیس هستند، البته حمایت مالی و نظامی آنها را بر خی از کشورهای عربی همچون پادشاهی سعودی و قطر انجام می دهند و گروه های تکفیری و تروریستی بدنبال حفظ امنیت و بقاء ننگین رژیم صهیونیستی و تضعیف دولتهای محور مقاومت هستند.

سرلشکر صفوی در ادامه با اشاره به وضعیت کنونی رژیم صهیونیستی گفت: سر منشاء تمامی بحرانهای فعلی و نا امنی در کشورهای عربی و اسلامی از شمال آفریقا تا غرب آسیا و بطور خاص نا امنی های سوریه و عراق و یمن و لیبی، رژیم صهیونیستی و حامیان این رژیم است.

وی ادامه داد: رژیم صهیونیستی با کمک آمریکا بدنبال عادی سازی روابط با کشورهای ترکیه عربستان ، قطر و برخی دیگر از کشورهای عربی است و این رژیم با کمک برخی از کشورهای عربی مثل عربستان سعودی بدنبال راه اندازی جنگ بین اهل سنت و علوی ها و شیعیان کشورهای اسلامی در عراق و سوریه ، نیجریه ، لبنان و یمن است.

وی اضافه کرد: امروز هیبت پوشالی نظامی و سیاسی رژیم صهیونیستی برای امنیت سازی مهاجرین یهودی در جنگهای گذشته با حزب الله لبنان و جنگهای غزه فرو ریخته است و آرزوی صهیونیستها برای تسلط بر نیل تا فرات نقش بر آب شده است و این رژیم در تشکیل دولت خالص یهودی و پاکسازی فلسطینی ها از سرزمین فلسطین ناموفق بوده است.

سرلشکر صفوی در ادامه گفت: علیرغم تلاش این رژیم ، تمامی طرح های سازش صهیونیست ها با گروه های مقاومت اسلامی داخل و خارج فلسطین با شکست مواجه شده است و علاوه بر آن این رژیم از درون دچار اسیب پذیری اقتصادی است.

وی با اشاره به بحران جمعیتی ساکنان و اشغالگران قدس گفت: پیش بینی می شود تعداد فلسطینیان ساکن در کرانه باختری و نوار غزه و فلسطینیان ساکن در اراضی سال 1948 از مرز 7 میلیون نفر خواهد گذشت واین میزان بخاط رشد جمعیتی بالاتر فلسطینیان نسبت به یهودیان ، از تعداد کل یهودیان ساکن در فلسطین اشغالی بیشتر خواهد شد.

فرمانده سابق سپاه پاسداران در ادامه با اشاره به اعتراف مسئولان رژیم صهیونیستی به نداشتن راهبرد ی برای وضع مطلوب و ترسیم وضع کنونی تو سط آنها بعنوان وضع مطلوب را از دیگر نقاط شکست این رژیم دانست و با ترسیم ساختار سیاسی این رژیم گفت: ساختار سیاسی دولت صهیونیستی مبتنی بر رهبران و احزاب بزرگ صهیونیستی فرو ریخته شده است و در نتیجه آن تنش های دائمی سیاسی و اقتصادی و امنیتی در این رژیم جعلی و جنایتکار آشکار شده است.

فرمانده سابق سپاه پاسداران در ادامه به بیان آیات و روایات متعددی در رابطه با غلبه مسلمانان بر کفار صهیونیستی پرداخت و با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در رابطه با زوال این رژیم در بیست و پنج سال آینده ، راهبرد های سیاسی -نظامی ، اقتصادی آزادی قدس شریف و فلسطین اشغالی را تشریح کرد و گفت: اتحاد مسلمین و راهبرد مقاومت اسلامی و ادامه جهاد مسلحانه اصلی ترین راهبرد آزادی قدس شریف است.

وی ادامه داد: تقویت گروه های جهادی خصوصا در منطقه کرانه باختری که حدود 3 میلیون نفر جمعیت دارد وظیفه مسلمانان جهان است و محور قرار گرفتن فلسطین بعنوان مسئله اول جهان اسلام برای ملتها و دولت های اسلامی از راهبردهای اصلی رهایی ملت فلسطین از چنگال صهیونیستها است.

صفوی با بیان ضرورت استفاده از ظرفیت دیپلماسی کشورهای اسلامی در حل مشکل ملت فلسطین گفت: بایستی از ظرفیت افکار عمومی و ظرفیت دیپلماسی 57 کشور اسلامی در جهت بازگرداندن قریب به 6 میلیون آواره فلسطینی به موطن اصلی خودشان استفاده کرد و نیازمندیهای اقتصادی و تسلیحاتی سازمان رزم مقاومت اسلامی را با استفاده از ظرفیت و قابلیت های مردم مسلمان معتقد به آزادی قدس شریف، فراهم کرد.

سرلشکر صفوی حذف اقتصاد رژیم صهیونیستی از اقتصاد منطقه ای و جهانی و تحریم کالاها و مبادلات تجاری بااین رژیم جعلی و همچنین راه اندازی جنگ نرم و جنگ روانی علیه اشغالگران فلسطین در فضای مجازی و شبکه های اجتماعی بین المللی برای ترک فلسطین و تسریع روند مهاجرت معکوس آنها را ازدیگر راهبردهای آزادی فلسطین دانست و با اشاره به ضرورت راه اندازی انجمن ها و سندیکاهای مختلف در سطح منطقه و جهان گفت: را ه اندازی انجمن ها و سندیکاهای صنفی در سطح منطقه و جهان و جهان اسلام در حمایت از آزادی فلسطین مانند انجمن حقوقدانان ، انجمن اساتید دانشگاهی علوم سیاسی و روابط بین الملل ، انجمن دانشجویان ، انجمن پزشکان و انجمنهای کمک به زندانیان و اسراء فلسطینی ، میتواند یکی از راهبردها و موضوعات تسریع کننده آزادی قدس شریف باشد.

ارسال نظر: