در حاشیه راهپیمایی روز قدس مطرح شد؛

مصباحی مقدم: زیر بار فشارهای آمریکا علیه برنامه موشکی خود نمی‌رویم

کدخبر: 2044043

عضو جامعه روحانیت مبارز گفت: آمریکا و غربی ها به دنبال فشار به ایران به بهانه های مختلف از جمله به بهانه برنامه موشکی هستند اما به هیچ عنوان زیر بار این فشارها نمی رویم.

به گزارش « نسیم آنلاین » مهر نوشت: امروز حجت الاسلام مصباحی مقدم در حاشیه راهپیمایی روز جهانی قدس در تهران در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه مساله فلسطین، مساله نخست جهان اسلام است، به تلاش صهیونیست ها برای درگیر کردن مسلمان با یکدیگر اشاره کرد و اظهار داشت: امروز در عراق، سوریه، لبنان، یمن و بحرین شاهد درگیری داخلی مسلمانان با یکدیگر هستیم؛ در حالی که باید این درگیری های داخلی کنار گذاشت شده و همه همت مسلمانان علیه رژیم اشغالگر قدس به کار گرفته شود.

عضو جامعه روحانیت مبارز با اشاره به نامگذاری روز جهانی قدس از سوی امام خمینی (ره) گفت: اولا آزادسازی قبله اول مسلمین و ثانیا آزادسازی ملت مظلوم فلسطین از زیر فشار جنایات رژیم صهیونیستی علیه آنها روا داشته، مهمترین امام راحل از نامگذاری این روز بوده است.

مصباحی مقدم در ادامه و در پاسخ به سوالی درباره تحریم های جدید آمریکا علیه جمهوری اسلامی به بهانه برنامه موشکی اظهار داشت: آنها به هر شیوه ای بتوانند علیه جمهوری اسلامی اعمال فشار می کنند و به بهانه های مختلف این کار را دنبال می کنند؛ یکی از بهانه های آنها نیز این است که وقتی توان موشکی ایران تقویت شود توان رژیم صهیونیستی برای تهاجم به کشورهای اسلامی تضعیف می شود.

وی افزود: بر این اساس که به دنبال تضعیف توان موشکی ما هستند، اما کور خوانده اند! ما به هیچ وجه زیر با چنین فشارهایی نمی رویم.

ارسال نظر: