فرمانده سابق نیروی انتظامی در حاشیه راهپیمایی روز قدس:

راهپیمایی جهانی روز قدس سقوط اسرائیل را نزدیک می‌کند

کدخبر: 2044082

فرمانده سابق نیروی انتظامی تاکید کرد: طبق وعده قرآنی یهودیان دوبار در زمین فساد می‌کنند که نتیجه فسادشان فروپاشی نظام آنهاست.

به گزارش « نسیم آنلاین »، فارس نوشت: احمدی مقدم فرمانده سابق نیروی انتظامی با حضور در جمع راهپیمایان تهرانی و در جمع خبرنگاران با اشاره به پیام حضور مردم در روز قدس اظهار داشت: حضور عمومی مردم در روز جهانی قدس در کشورهای اسلامی و غیراسلامی برای مبارزه با رژیم صهیونیستی یک نماد و آرمان مستمر است و مردم همواره در روزهای گرم و سرد برای تقویت این آرمان به خیابان‌ها آمده‌اند.

احمدی‌مقدم با اشاره به تاکید رهبر انقلاب در خصوص نابودی اسرائیل در کمتر از 25 سال آینده گفت: این وعده قرآنی است که یهود دوبار در زمین به حکومت می‌رسد و هر دو بار فساد می‌کند و آن حکومت دوم که در حال حاضر وجود دارد نتیجه فسادشان فروپاشی خواهد بود.

فرمانده سابق نیروی انتظامی تاکید کرد: طبق وعده قرآنی تک تک یهودیانی که در زمین فساد کردند خانه به خانه دنبال و دستگیر می‌شوند و این وعده قطعا محقق خواهد شد و تخلف‌ناپذیر است.

وی با اشاره به تاکید رهبر انقلاب برای نابودی اسرائیل در کمتر از 25 سال آینده یادآور شد: لازمه این موضوع جلوگیری از تفرقه میان مسلمانان و شفاف‌سازی ظلم‌ها و جنایات رژیم صهیونیست است که اگر به طور کامل محقق شود سقوط اسرائیل را تسریع می‌کند.

احمدی مقدم در پایان ریاست اسرائیل در کمیته حقوقی سازمان ملل را از مصادیق برخورد دوگانه مجامع بین‌المللی عنوان کرد.

ارسال نظر: