حجت‌الاسلام تقوی:

آمریکا به دنبال نابودی ایران است و با مذاکره و لبخند راضی نمی‌شود

کدخبر: 2044152

رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه گفت: اینکه با آنها مذاکره کنیم، لبخند بزنیم و امتیاز بدهیم این دشمنان کینه‌توز را راضی نمی‌کند آنها نابودی کیان اسلامی ما را می‌خواهند و به چیز دیگری راضی نمی‌شوند.

به گزارش « نسیم آنلاین »، حجت‌الاسلام سید رضا تقوی در گفتگو با فارس با اشاره به جنایات ضدبشری رژیم غاصب صهیونیستی اظهار کرد: مگر فلسطینیان انسان نیستند که این‌گونه بی‌رحمانه با آنان برخورد می‌شود.

رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه بیان کرد: صهیونیست‌ها و استکبار جهانی با صاحبان اصلی فلسطین به‌گونه‌ای رفتار می‌‌کنند که گویا انسان نیستند، صاحبان اصلی فلسطین در پشت دیوار‌های آپارتاید قرار گرفته‌اند.

وی بیان کرد: جالب و حیرت‌آور است که حامیان صهیونیست‌ها دم از حقوق بشر می‌زنند، این مزدور‌های حیله‌گر برای مثال اگر یک گربه در تصادفی پایش بشکند، غوغا برپا می‌کنند، اما متأسفانه بی‌شرمانه از رژیم کودک‌کش صهیونیستی حمایت بی‌قید و شرط می‌کنند.

رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه تصریح کرد: شما برای یک گربه ابراز همدردی می‌کنید و یک هفته بسیج می‌شوید و تمام امکانات رسانه‌ای خود را در محکومیت آن به‌کار می‌گیرید، اما آیا بچه‌های فلسطین، یمن، عراق، سوریه، افغانستان و... بشر نیستند و به اندازه آن گربه ارزش ندارند؟

وی خاطرنشان کرد: این وضع حقوق بشر به سرکردگی آمریکا و شرکایش در دنیا است، دنیا دنیای نامردی است، زبانی به جز زبان زور مفهومی ندارد، اینکه با آنها مذاکره کنیم، لبخند بزنیم و امتیاز بدهیم این دشمنان کینه‌توز را راضی نمی‌کند آنها نابودی کیان اسلامی ما را می‌خواهند و به چیز دیگری راضی نمی‌شوند.

تقوی افزود: اگر جمهوری اسلامی ایران قدرت نداشت قدرت‌های جهان هرگز بر سر میز مذاکره با ما حاضر نمی‌شدند تا ایران در یک طرف میز و 6 قدرت دیگر جهان در طرف دیگر میز قرار بگیرد.

رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه با اشاره به لزوم تقویت بنیه دفاعی و فرهنگی کشور برای مقابله با تهدید‌های سخت و نرم دشمنان ادامه داد: باید هر روز قدرت خود را افزایش دهیم، یمن، عراق، افغانستان و ... به دلیل اینکه قدرت نداشتند مورد حمله قرار گرفتند و با آنان غیر‌انسانی رفتار می‌شود.

وی گفت: ما بهترین راه را برای مسأله فلسطین ارائه کردیم و گفتیم رأی‌گیری شود و هر چه رأی مردم فلسطین باشد و از صندوق‌ها بیرون بیاید ما نیز آن را خواهیم پذیرفت.

رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه اظهار کرد: کشور فلسطین را اشغال کرده‌اند بعضی می‌گویند بیایید با آنها صلح کنیم یا بعضی می‌گویند رژیم غاصب صهیونیستی یک کشور است و مگر می‌شود یک کشور را حذف کرد، در جواب باید گفت چرا نمی‌شود مگر این همه کشور‌های دیگر مانند فلسطین نبودند که اشغال شدند و بعد از مدتی آزاد شدند، به امید خداوند فلسطین دوباره به دامان اسلام باز می‌گردد.

تقوی با اشاره به بی‌اطلاعی برخی از اهداف والای ایران اسلامی بیان کرد: بعضی دیگر می‌گویند به ما چه مربوط است که در مسئله فلسطین، سوریه و ... وارد می‌شویم، به آنان باید گفت هدف جمهوری اسلامی کشورگشایی نیست بلکه حمایت از مظلوم است.

وی در پایان متذکر شد: ما از مسلمانان و مظلومان جهان حمایت می‌کنیم، امروز فلسطین مظلوم واقع شده است و وظیفه ما حمایت از آنان است اگر دشمن به مکه و مدینه نیز حمله کند ما به دفاع از آنان بر خواهیم خواست هر‌چند با وهابیت خائن مشکل داریم.

ارسال نظر: