طی پیامی؛

وزیر اطلاعات انتخاب سردار باقری به ریاست ستاد کل نیروهای مسلح را تبریک گفت

کدخبر: 2044366

در پیام تبریک علوی به سرلشکر باقری آمده: اینجانب و تمامی سربازان گمنام امام زمان (عج) در راه پیشبرد اهداف والای انقلاب اسلامی از هیچ کوششی در همیاری و همکاری با جنابعالی دریغ نخواهیم نمود.

به گزارش « نسیم آنلاین »، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی وزارت اطلاعات، وزیر اطلاعات در پیام تبریک به سرلشکر محمدحسین باقری رییس ستاد کل نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران تاکید کرد: اینجانب و تمامی سربازان گمنام امام زمان (عج) در راه پیشبرد اهداف والای انقلاب اسلامی از هیچ کوششی در همیاری و همکاری با جنابعالی دریغ نخواهیم نمود.

متن کامل پیام حجت الاسلام والمسلمین سیدمحمود علوی این شرح است:

سردار ریاست محترم ستاد کل نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران

برادر ارجمند سرلشکر محمدحسین باقری

حسن انتخاب مقام عظمای ولایت، فرماندهی کل قوا حضرت آیت الله خامنه ای (مد ظله العالی) در انتصاب حضرتعالی به ریاست ستاد کل نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران را به شما برادر بزرگوار تبریک و تهنیت عرض می نمایم.

در این ایام معنوی که یادآور رشادت های مولای متقیان علی ابن ابی طالب (ع) است، برای جناب عالی کسب توفیقات علی گونه در دفاع از مرزهای میهن اسلامی و حفظ امنیت و آرامش امت اسلامی را از درگاه ایزد منان خواهانم و امیدوارم تاییدات روزافزون الهی شامل حال آن برادر گرانقدر و تمامی مسئولین و پرسنل محترم ستاد کل گردد.

به یقین یاد و نام شهدای دفاع مقدس بخصوص شهید عزیز باقری روشنا بخش راه بلندتان خواهد بود.

اینجانب و تمامی سربازان گمنام امام زمان (عج) در راه پیشبرد اهداف والای انقلاب اسلامی از هیچ کوششی در همیاری و همکاری با جنابعالی دریغ نخواهیم نمود.

سید محمود علوی

ارسال نظر: