در همان نیمه اول بازی فلج شدیم

لاگربک: عملکرد بازیکنان ایسلند در اولین حضور در یورو فوق‌العاده بود

کدخبر: 2044776

سرمربی تیم ملی ایسلند گفت: کاری که بازیکنانم در این رقابت‌ها انجام دادند آن هم در اولین دوره حضورش در یورو فوق‌العاده بود.

به گزارش « نسیم آنلاین »، تیم ملی ایسلند شب گذشته در آخرین دیدار مرحله یک‌چهارم نهایی بورو 2016 با نتیجه سنگین 5 بر 2 مغلوب فرانسه شد تا از دور مسابقات حذف شود. شاگردان لارس لاگربک و هیمر هالگریمسون در اولین حضور خود در این رقابت‌ها عملکرد بسیار خوبی داشتند و با حذف انگلیس دست به شگفتی سازی زده بودند.

سرمربی تیم ملی ایسلند پس از پایان دیدار شب گذشته این تیم مقابل فرانسه اظهار داشت: کاری که بازیکنانم در این رقابت‌ها انجام دادند آن هم در اولین دوره حضورش در یورو خارق‌العاده بود. حضور ما در این رقابت‌ها تجربه‌ای بی‌نظیر و عالی بود.

لاگربک درباره بازی هم گفت: ما در همان نیمه اول بازی فلج شدیم و در اکثر دقایق تیمی منفعل نشان دادیم. شاید بازیکنان‌مان تحت تأثیر موفقیت بزرگی که برای رسیدن به این مرحله کسب کرده بودند، قرار گرفتند.

وی همچنین تأکید کرد: ما برای رسیدن به چنین جایگاهی 4 سال و نیم تلاش کردیم و در این مدت کار در تیم ملی ایسلند برای من مایه افتخار بود.

با پایان رقابت‌های یورو 2016 برای تیم ملی ایسلند، لاری لاگربک پس از 5 سال از این تیم جدا شد تا از این پس هیمر هالگریمسون به تنهایی هدایت ایسلند را برعهده داشته باشد.

ارسال نظر: