اختصاصی «نسیم آنلاین»:

عزل ناگهانی ۳ مدیر ارشد بانک ملت در کمتر از ۲۴ ساعت!

کدخبر: 2044795

از قرار معلوم، درصدر فهرست نخستین جابجایی‌ها، اسامی افرادی چون"محمد باقر اکرم"،معاون مدیرعامل در امور اجرایی تهران و رئیس اداره کل سرمایه انسانی به چشم می‌خورد.

گروه اقتصادی «نسیم آنلاین»- کمتر از 24 ساعت پس از برگزاری مراسم معارفه هادی اخلاقی فیض آثار به عنوان مدیر عامل جدید بانک ملت، اتوبوس نقل و انتقال مدیران در پارکینگ برج ملت توقف کرد.

خبرنگار « نسیم آنلاین» اطلاع یافته است که مدیر عامل تازه برکشیده بانک ملت، در نخستین روز کاری خویش احکام برکناری تعدادی از مدیران بالادستی را امضا کرده که بزودی به آنها ابلاغ می شود.

از قرار معلوم، درصدر فهرست نخستین جابجایی ها، اسامی افرادی چون"محمد باقر اکرم"،معاون منابع انسانی مدیر عامل،"ناصر شاهین فر"، معاون مدیرعامل درامور اجرایی تهران و "محسن خیری"، رئیس اداره کل سرمایه انسانی به چشم می خورد.

هادی اخلاقی فیض آثار، روز گذشته به عنوان مدیر عامل جدید بانک ملت به جای علی رستگار معرفی شد.

مدیرعامل کنونی بانک ملت روز گذشته اعلام داشت: با بررسی و تحلیل دقیق شرایط محیطی، برنامه ریزی و بهره برداری مناسب از امکانات و تکیه بر ظرفیت و توانایی‌ نیروی انسانی حرفه ای، استفاده از خرد جمعی و دانش روز بانکی، حرکت جمعی ما در جهت ارتقای بانک و بهبود موقعیت کارکنان و در یک کلام ساختن آینده بهتر برای بانک، همکاران و سهامداران، موفق خواهد بود.

حال پرسش اساسی این است که مدیر عامل جدید بانک ملت، چگونه در کمتر از 24 ساعت توانسته شایستگی مدیران را بررسی کرده و به این نتیجه برسد که راهی برای همکاری با تعدادی از آنها وجود ندارد؟

ارسال نظر: