سلحشوری در نامه‌ای به همسر دیپلمات ربوده شده:

فراکسیون زنان مجلس تلاش خود را برای پیگیری وضعیت اسرای دیپلمات به‌کار می‌بندد

کدخبر: 2044948

رئیس فراکسیون زنان مجلس تأکید کرد که فراکسیون متبوعش تمام تلاش خود را جهت بهره‌گیری از پتانسیل‌های موجود در مجلس به‌کار خواهد بست و پیگیر وضعیت اسرای دیپلمات خواهد بود.

به گزارش « نسیم آنلاین »، پروانه سلحشوری نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در نامه‌ای به همسر سیدمحسن موسوی دیپلمات ربوده شده کشورمان در لبنان در سال 1362 ابراز امیدواری کرد دیپلمات‌های ایرانی دربند اسارت رژیم صهیونیستی به کشور بازگردند.

متن این نامه به این شرح است:

سرکار خانم مریم مجتهدزاده لاریجانی

همسر صبور سیدمحسن موسوی

سی‌و‌چهار سال از واقعه گروگان‌گیری هموطنان عزیز ما می‌گذرد؛ عزیزانی که در جهت تعالی نظام جمهوری اسلامی، فرسنگ‌ها دور از مرزهای کشور در حال خدمتگزاری بودند و برای کسب عزت و سربلندی ملت ایران سال‌ها رنج اسارت را متحمل شدند.

در این راستا فراکسیون زنان مجلس شورای اسلامی ضمن تقدیر از صبر و مقاومت شما و خانواده های محترم متوسلیان، اخوان و رستگار مقدم تمام تلاش خود را جهت بهره‌گیری از پتانسیل‌های موجود در مجلس شورای اسلامی به کار خواهد بست و همراه شما پیگیر وضعیت اسرای دیپلمات خواهد بود. امید آن می‌رود همانطور که انتظار خانواده‌های اسرای جنگ تحمیلی در مرداد 69 به صبحی صادق مزین شد، شما و دیگر خانواده‌های اسرای دیپلمات نیز چشمتان روشن به بازگشت عزیزانتان گردد.

و العاقبه للمتقین

پروانه سلحشوری

رئیس فراکسیون زنان مجلس شورای اسلامی

ارسال نظر: