استاندار تهران:

۱۷۰ هکتار زمین برای آرامستانی در شرق تهران در نظر گرفته شده است

کدخبر: 2044972

استاندار تهران با بیان اینکه ۱۷۰ هکتار زمین برای آرامستانی در شرق تهران در نظر گرفته شده است، گفت: لازم است چنین فضایی در غرب تهران نیز مکان‌یابی شود تا از ترافیک جنوب تهران کاسته شود.

به گزارش « نسیم آنلاین » به نقل از استانداری تهران؛ سید حسین هاشمی در نشست بررسی وضعیت آرامستانهای شهر تهران که با حضور مسئولان شهری و عمرانی استانداری تهران برگزار شد به لزوم طرح برنامه‌های کوتاه‌مدت، میان مدت و بلند‌مدت در مکان‌یابی آرامستانهای جدید در تهران اشاره کرد.

وی اظهار کرد: هر چه آرامستانها از شهر تهران دورتر باشند با ساختارهای مکان‌یابی و تامین نیازهای زیست‌محیطی متناسب‌تر است.

استاندار تهران ادامه داد: با توجه به استقرار شهرک فرودگاهی و منطقه آزاد اقتصادی در جنوب تهران، استقرار آرامستانهای جدید در شرق و غرب تهران مورد تاکید است.

هاشمی به در نظر گرفتن 170 هکتار زمین برای آرامستانی در شرق تهران اشاره کرد و افزود: لازم است چنین فضایی در غرب تهران نیز مکان‌یابی شود تا از ترافیک جنوب تهران کاسته شود.

وی خاطر‌نشان کرد: آرامستان بهشت زهرا (س) تا دو سال آینده بیشتر ظرفیت نخواهد داشت و باید این جانمایی در شرق و غرب تهران مدنظر قرار بگیرد.

در این نشست همچنین توجه به شاخصهای زیست محیطی در مکان‌یابی آرامستانهای جدید در تهران مورد تاکید قرار گرفت.

ارسال نظر: