یک خاخام صهیونیست خواستار قتل و عام مردم فلسطین شد

کدخبر: 2044977

خاخام اعظم شهر "صفد" در اراضی اشغالی سال ۱۹۴۸ در ادامه صدور فتوا علیه ملت فلسطین، خواستار قتل عام و کشتار فلسطینیان شد.

به گزارش « نسیم آنلاین »، تسنیم نوشت: "سموئل الیاهو" مدعی شد که طبق تورات قتل عام فلسطینیان و گرفتن انتقام از آنان یک فریضه دینی است که باید اسرائیل به آن پایبند باشد.

وی خاطرنشان ساخت که ارتش رژیم اشغالگر قدس باید در واکنش به عملیات های مقاومتی دست به کشتار فلسطینیان بزند. تعدادی از خاخام های تندروی اسرائیل پیشتر خواستار قتل عام فلسطینیان در بطن مادرشان و همچنین کشتار زنان باردار فلسطینی شدند.

شایان ذکر است که ایلیت شاکید وزیر دادگستری اسرائیل یک بار خواستار قتل عام فلسطینیان شد، وی پس از طرح این درخواست به این سمت منصوب شد.

این در حالی است که در پی اجرای عملیات های اخیر، مسئولان اسرائیلی بر لزوم اتخاذ تدابیر خصمانه علیه فلسطینیان اصرار می ورزند.

یک خاخام صهیونیست نیز اخیرا در ترفندی جدید برای وادار کردن فلسطینیان به ترک خانه های خود در شهرها و روستاهای کرانه باختری، با صدور فتوایی شهرک‌نشینان را به مسموم کردن آب شرب فلسطینیان فراخواند.

در همین رابطه واصل ابو یوسف عضو کمیته اجرایی سازمان آزادی بخش فلسطین (ساف) فتوای خاخام «شلومو ملمید» رئیس شورای خاخام های شهرک نشینان در کرانه باختری را محکوم کرد.

وی افزود که فتوای خاخام‌های صهیونیست علیه ملت فلسطین برای نخستین بار نیست که صادر می شود و این یک دعوت تحریک‌آمیز برای ترور و قتل شهروندان فلسطینی است.

ابویوسف تصریح کرد که در شرایط فعلی بهتر آن است که به اشغالگری اسرائیل پایان داده شده و موفقیت تلاش های مربوط به تعیین سقف زمانی برای پایان اشغالگری و تشکیل دولت فلسطین در مرزهای اشغالی سال 1967 تسریع شود.

ارسال نظر: