ویشکا آسایش در گفتگو با «نسیم آنلاین» عنوان کرد:

امیدوارم "دراکولا" وضعیت کلیشه‌ای فیلم سازی در سینما را بشکند

کدخبر: 2045157

بازیگر فیلم سینمایی "دراکولا" گفت: امیدوارم ساخت و نمایش فیلم "دراکولا" اتفاق مهم و خوبی در سینمای کشور باشد تا ما آن حالت و وضعیت کلیشه ای که بر فیلم های ما در سینما حاکم است را بشکنیم.

ویشکا آسایش بازیگر فیلم سینمایی "دراکولا" به خبرنگار گروه فرهنگی « نسیم آنلاین »، گفت: این فیلم نسبت به سایر فیلم های کمدی که تا امروز ساخته شده متفاوت است. در حقیقت اگر بخواهیم به ژانر این فیلم سینمایی بپردازیم در دسته بندی "کمدی ترسناک" قرار می‌گیرد.

وی افزود: پیام هایی هم که در قالب صحنه های مختلف این فیلم به مخاطبان حاضر در سالن های سینما منتقل می‌شود پیرامون نحوه چگونگی از استفاده شبکه های اجتماعی ازجمله اینستاگرام و مسئله اعتیاد به مواد مخدر است که می‌تواند آموزنده باشد.

این بازیگر ادامه داد: فیلم سینمایی "دراکولا" اثری است که در کارنامه کاری "رضا عطاران" با تمامی کارهای او متفاوت است. بر این اساس مخاطبان با حضور در سالن سینما با فیلمی جدید و تازه در سینمای ایران روبرو می‌شوند.

آسایش خاطرنشان کرد: فیلمنامه "دراکولا" را به دلیل خط داستانی و ایده‌ای که داشت خیلی دوست داشتم. نکته دیگر اینکه همیشه کارکردن با آقای عطاران را نیز خیلی دوست داشته و دارم.

وی اضافه کرد: بازی کردن در نقش همسر یک دراکولا بازی جدیدی در کارنامه کاری من محسوب می‌شود. نکته دیگر اینکه به عنوان یک بازیگر با آن گریم مخصوص و با آن حرکات جالب در فیلم حضور داشته باشم برای من بازیگر هم جالب است. در حقیقت برای هر بازیگری جالب است که از حالت عادی خود خارج شود.

این بازیگر یادآور شد: فکر می‌کنم اکثر مخاطبانی در سالن ها سینما حضور پیدا می‌کنند از دیدن این فیلم لذت ببرند. البته از آنجایی که عنوان و اسم فیلم نیز متفاوت است در جذب مخاطبان به سالن های سینما موفق عمل خواهد کرد.

آسایش ابزار امیدواری کرد: امیدوارم ساخت و نمایش فیلم "دراکولا" اتفاق مهم و خوبی در سینمای کشور باشد تا ما آن حالت و وضعیت کلیشه ای که بر فیلمهای ما در سینما حاکم است را بشکنیم. زیرا بیشتر فیلم های ما کلیشه ای و تکراری شده است.

وی در پایان گفت: "رضا عطاران" شهامت و جرات بالایی برای ساخت و تولید فیلم سینمایی "دراکولا" داشت که این کار را نیز در نهایت به سرانجام رساند.

ارسال نظر: