علی سرتیپی در گفتگو با «نسیم آنلاین» عنوان کرد:

استقبال گسترده از "دراکولا" به دلیل علاقه مردم به عطاران و موضوع فیلم است

کدخبر: 2045191

تهیه کننده فیلم سینمایی "دراکولا" گفت: ساخت فیلم‌های متفاوتی از این دست به سینمای ملی ما کمک می‌کند و موجب می‌شود تا ذائقه مردم عوض شود تا کیفیت فیلم، موضوع و قصه یک فیلم بیش از پیش برای مردم مهم شود.

علی سرتیپی تهیه کننده فیلم سینمایی "دراکولا" به خبرنگار گروه فرهنگی « نسیم آنلاین »، گفت: فیلم سینمایی "دراکولا" کار بسیار متفاوتی نسبت به سایر فیلم های کمدی است که تا به امروز جلوی دوربین رفته و ساخته شده است.

وی پیرامون کارگردانی رضا عطاران نیز افزود: رضا عطاران بازیگر و کارگردان بسیار خوبی است. او خودش مردم را لمس می‌کند و خیلی خوب می‌داند که ذائقه مردم چه چیزهای را نیاز دارد.

سرتیپی ادامه داد: بر این اساس باتوجه به اینکه آقای عطاران می‌داند مردم و مخاطبان سینما چه می‌خواهند، آمده و فیلمی متفاوت را در سینمای ایران ساخته است. البته انصافا هم فیلم خوبی شده است.

این تهیه کننده سینما به شجاعت عطاران در ساخت این فیلم اشاره و خاطرنشان کرد: به عنوان یک تهیه‌کننده باید عرض کنم که حرکت به سمت و سوی ساخت چنین فیلمی در سینمای ایران یک نوع شجاعت خاصی لازم دارد که خوشبختانه آقای عطاران از آن برخوردار است.

وی پیرامون فروش بالای این فیلم نیز اضافه کرد: پیرامون فروش بالای فیلم "دراکولا" هم باید به این نکات اشاره کنم از آنجایی که مردم "رضا عطاران" را دوست دارند و همچنین موضوع این فیلم بسیار متفاوت از سایر فیلم‌های ساخته شده از این دست است موجب شده تا مردم از این فیلم به خوبی استقبال کنند.

سرتیپی یادآور شد: امیدوارم با توجه به عنوان و موضوع فیلم استقبال مردم از آن همانند چند روز ابتدایی آغاز اکران پرشور و گسترده باشد و سالن های سینما پر از مخاطبان و مردم علاقمند به سینما و آثار کمدی شود.

این تهیه کننده در پایان گفت: ساخت فیلم‌های متفاوتی از این دست به سینمای ملی ما کمک میکند و موجب می‌شود تا ذائقه مردم عوض شود تا کیفیت فیلم، موضوع و قصه یک فیلم بیش از پیش برای مردم مهم شود.

ارسال نظر: