دولت اصلاحات به روایت ناطق‌‌نوری

کدخبر: 2045194

حجت‌الاسلام علی‌اکبر ناطق‌نوری درمورد وضعیت کشور در دولت اصلاحات می‌گوید: جو کشور بعد از دوم خرداد مسموم بود، متاسفانه جناح دوم خرداد برخلاف شعار جامعه مدنی و شایسته سالاری و این حرف‌ها، تمام نیروهای مقابل خود را که در انتخابات با آنها نبودند قلع و قمع کرد.

به گزارش « نسیم آنلاین » به نقل از پایگاه مرکز اسناد انقلاب اسلامی ، حجت‌الاسلام علی‌اکبر ناطق‌نوری در کتاب خاطراتش که توسط مرکز اسناد انقلاب اسلامی منتشر شده است درمورد وضعیت کشور در دولت اصلاحات، می‌گوید: جو کشور بعد از دوم خرداد مسموم بود. متاسفانه جناح دوم خرداد برخلاف شعار جامعه مدنی و شایسته سالاری و این حرف‌ها، تمام نیروهای مقابل خود را که در انتخابات با آنها نبودند قلع و قمع کرد. به بعضی از آنها رسما می‌گفتند "تو در دوم خرداد نبودی یا رای ندادی بنابراین پیام دوم خرداد را نگرفتی پس برو!"

چند ماه پس از انتخابات جمعی از فرهنگیان "الیگودرز" نزد من آمدند؛ پیرمردی هم با آنها بود که پدر شهید بود؛ وی گفت: «آقای نوری همه ما را از آموزش و پرورش الیگودرز بیرون کردند.» گفتم واقعا شرمنده شما هستم که باعث شدم گرفتار بشوید. تا این را گفتم آن پیرمرد با عصبانیت گفت: آقای ناطق ما اینجا نیامدیم که بگوییم اشتباه کردیم و پشیمانیم که شما عذرخواهی می‌کنی. ما به تکلیف خود عمل کردیم و افتخار می‌کنیم و پای آن ایستاده‌ایم. من واقعا از برخورد این‌ها منقلب شدم، یک رئیس یا ناظم دبیرستان را برمی‌دارند و می‌گویند در فلان جا تدریس کن. این سخت است و زندگی فرد را از هم می‌پاشد و رده او را تنزل می‌دهد.

ارسال نظر: