آیت‌الله صدیقی:

باید انقلابی و همراه رهبری باشید تا بتوانید رکود را بردارید/ کسانی که امیدشان برجام است به جایی نخواهند رسید

کدخبر: 2045313

امام جمعه موقت تهران تاکید کرد: باید انقلابی و همراه رهبری باشید تا بتوانید رکود را بردارید، کسانی که وابسته به خارج هستند توسری خور هستند، مانند مصر، همه کشورهایی که ولایت ندارند توسری خود هستند.

به گزارش « نسیم آنلاین »، فارس نوشت: آیت‌الله کاظم صدیقی سه‌شنبه‌شب در مراسم وداع با ماه مبارک رمضان در جمع مردم رفسنجان در مسجد جامع این شهر اظهار داشت: خدا را سپاس می‌گویم یک ماه مبارک رمضان دیگر را دیدیم و در پایان این ماه در جمع مردم غیرتی، حزب‌اللهی و شهیدپرور رفسنجان حضور یافتیم تا مزدمان را با مردم رفسنجان از خداوند در روز عید فطر بگیریم.

وی با بیان اینکه این شهرستان وعاظ زیادی در دوران انقلاب به خود دیده است، بیان داشت: آیت‌الله خزعلی عمار انقلاب بود که در برابر سکولارها و جریان‌های لیبرالی ایستاد و در برابر فرزند خود کوتاه نیامد.

آیت‌الله صدیقی تصریح کرد: آیت‌الله خزغلی ذوالفقار انقلاب بود و هیچ واهمه‌ای نداشت و شجاعانه افشاگری می‌کرد و رفسنجان نیز کانون انقلاب بود، مردم این شهرستان زیر پرچم ولایت هستید و قوم و خویش کسی نیستید و زیر پرچم ولایت سرافراز خواهند ماند.

امام جمعه موقت تهران افزود: این سلیقه برای وداع با ماه مبارک رمضان که این همه خواهران و برادران دور هم جمع شدند ارزشمند است و مطمئن هستید خداوند اجتماعات شما را دوست دارد، چرا که دست خدا با جماعت است.

وی با اشاره به داستان حضرت یوسف(ع) ادامه داد: فرزندان حضرت یعقوب با بیچارگی درب خانه یوسف رفتند، ما باید قبل از بیچارگی درب خانه یوسف زهرا(س) را بزنیم و صبح‌ها دعای عهد و زیارت آل‌یاسین را روزهای جمعه قرائت کنیم، دعا کنیم امام‌عصر(عج) ظهور کند و نیز دعا کنید خداوند به مسؤولان توفیق اطاعت از امر خدا دهد تا هم خودشان ضرر نکنند و هم به مردم ضرر نزنند.

آیت‌الله صدیقی آیات قرآن را سخن روز دانست و گفت: سخن قرآن کهنه نمی‌شود و هر روز برای ما هدایت و راهنمایی است.

وی در ادامه بیان داستان حضرت یوسف (ع) اظهار کرد: برادران یوسف 40 سال در بدبختی به سر بردند تا اینکه به عزیز مصر مراجعه کردند و نمی‌دانستند او با این همه شوکت برادرشان است، بنابراین حسد حسود جلوی عزتی که خداوند به عزیز می‌دهد را نمی‌گیرد.

گوش به امر ولایت کنیم تا ننگ بیکاری جوانان رفع شود

امام جمعه موقت تهران ولایت را آفتاب آسمان دانست و گفت: کسانی که در برابر ولایت بایستند و حرف ولایت را قبول نکنند همانند کسانی هستند که به آفتاب جسارت می‌کنند، آنها هم ضرر می‌کند اما ضرر هم می‌زنند.

وی با بیان اینکه مدیریت ولایت است که می‌تواند بیکاری را رفع کند و این ننگ بیکاری که انواع بدبختی‌ها را برای جوانان به ‌وجود آورده را می‌تواند از بین ببرد، تصریح کرد: برادران یوسف خودشان دچار فقر شدند و از مدیریت یوسف بهره بردند.

امام‌جمعه موقت تهران با بیان اینکه فرزندان یعقوب با دست خود برادرشان را به چاه انداختند و چوب عمل بد خود را خوردند، افزود: اما خودشان هم ناچار به کمک از همان عزیز خدا شدند.

آیت‌الله صدیقی یادآور شد: در ماه رمضان همه نوع ذخیره‌ای برای ما آماده بود که باید از آن بهره‌مند می‌شدیم، کسانی که دل‌های کینه‌ای دارند، ظرف دلشان وارو است، گناه ظرف دل را سوراخ می‌کند و کسی که ماه رمضان بخشیده نشود، شقی است.

وی اظهار داشت: ماه رمضان گنج‌هایی داشت که خداوند می‌خواست ما را در این ماه سرمایه‌دار کند و این لیاقت را خداوند نصیب هر کس نمی‌کند.

امام‌ جمعه موقت تهران بیان کرد: زندگی ما سفری کوتاه است، شب اول قبر، برزخ و سئوال نکیر و منکر داریم، تمام اعمالی که انجام دادیم محفوظ است و این خبر را خداوند داده است.

کسانی که اهل جهاد نیستند راه امام(ره) و شهدا را خط می‌زنند

وی گفت: مؤمنان دو گروه هستند یک گروه معلوم نیست آبرویشان محفوظ بماند، اینها اهل جبهه نیستند و شعاری هستند و یک گروه کسانی که ایمان آوردند، گفتمان امام(ره) را حفظ کردند و حاضر نیستند راه امام(ره) و شهدا را خط بزنند.

وی با اشاره به اینکه امام‌خامنه ای تأکید دارند روحیه انقلابی را حفظ کنید، ادامه داد: کسانی که امیدشان برجام است به جایی نخواهند رسید، ما در انقلاب اگر امید دیگری داشتیم که جنگ را مدیریت نمی‌کردیم.

آیت‌الله صدیقی ادامه داد: اگر ما امید و روحیه انقلابی نداشتیم این امنیت و کشور امن را نداشتیم، امکانات ما بیشتر از فرانسه نیست، فرانسه ناامن شد، خاورمیانه ناامن شد و این روحیه انقلابی زیر پرچم ولایت است که انقلاب ما را استوار نگه داشته است.

وی بیان داشت: باید انقلابی و همراه رهبری باشید تا بتوانید رکود را بردارید، کسانی که وابسته به خارج هستند توسری خور هستند، مانند مصر، همه کشورهایی که ولایت ندارند توسری خود هستند.

امام جمعه موقت تهران با اشاره به وداع امام‌سجاد(ع) با ماه مبارک رمضان، متذکر شد: نجات، روزی، خلوت با خدا و توشه گرفتن برای آخرت در سحر قرار داده شده و خداوند می‌فرماید« کسانی که اهل توبه هستند یک ماه حالت رجوع به خدا داشتند، خداوند آنها را پاکسازی کرده است و بیماری گناهشان را شفا داده است، با نور وارد بهشتشان می‌کند».

آیت‌الله صدیقی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه موج فساد با شبکه‌های مجازی از جمله فساد سیاسی، اخلاقی و ... وجود دارد، تصریح کرد: جوانان باید به سمت قرآن و ائمه بروند و خون شهدا را پاس بدارند.

ارسال نظر: