رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها:

دولت بدون نگاه سیاسی با مسئله فیشهای حقوقی برخورد کند

کدخبر: 2045452

عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی با بیان اینکه نمی‌توان پذیرفت عده ای آن‌طور که خود می‌خواهند از بیت‌المال ارتزاق کنند و حقوقهای نجومی بگیرند، گفت: دولت بدون نگاه سیاسی و جناحی با این مسئله برخورد کند.

به گزارش « نسیم آنلاین » تسنیم نوشت: حجت‌الاسلام والمسلمین محمد محمدیان رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاهها، با اشاره به انتشار فیشهای حقوقی نجومی برخی مدیران دولتی اظهار کرد: «شرمندگی» عبارتی کوتاه و قاصر درباره این مسئله است که در بخشهایی از کشور اتفاق افتاد.

عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی با بیان اینکه هرکس ذره‌ای غیرت داشته باشد، از این اتفاق عرق شرم بر جبینش می‌افتد، گفت: نمی‌توان پذیرفت که عده‌ای در نظام جمهوری اسلامی بنشینند و برای خود آن‌ طور که می‌خواهند از بیت‌المال ارتزاق کنند و حقوقهای نجومی بگیرند.

وی با بیان اینکه این مسئله حیثیت مدیران مخلص را که در جمهوری اسلامی خالصانه کار می‌کنند برباد می‌دهد متذکر شد: اگر قانون نقص داشته باشد، وجدان، انسانیت، انصاف و مردانگی کجا رفته که اینگونه بخواهیم با بیت‌المال بازی کنیم؟

حجت الاسلام والمسلمین محمدیان درباره اقدام دولت در این زمینه اظهار کرد: انتظار می‌رود دولت بدون نگاه جناحی و جریانی، این مشکل را به‌عنوان یک زخم در پیکره نظام ببیند و بدون هرگونه نگاه سیاسی به مداوای آن بپردازد.

ارسال نظر: