۸۰ کشته در تعطیلات ۹ روزه عید فطر در ترکیه

کدخبر: 2045504

در پنج روز نخست تعطیلات ۹ روزه عید فطر در ترکیه ۸۰ نفر در سوانح رانندگی جان خود را از دست داده و نزدیک به ۵۰۰ نفر مجروح شدند.

به گزارش « نسیم آنلاین » ، در پنج روز نخست تعطیلات 9 روزه عید فطر در ترکیه 80 نفر در سوانح رانندگی جان خود را از دست داده و نزدیک به 500 نفر مجروح شدند.

با قرار گرفتن تعطیلات چهار روزه عید فطر در وسط هفته و اضافه شده تعطیلات آخر هفته و یک روز تعطیلی که از سوی دولت اعلام شد ، تعطیلات عید فطر در ترکیه به 9 روز رسید و بسیاری از مردم این کشور با استفاده از این فرصت راهی زادگاه های خود برای بازدید از خانواده و نزدیکان شده یا از این فرصت برای مسافرت های تفریحی استفاده کردند.

خبرگزاری صدا و سیما نوشت: امسال نیز به مانند سال های قبل این تعطیلات با تعداد زیادی سوانح رانندگی همراه بود که علت اغلب آنها عدم توجه به قوانین و مقررات رانندگی بود.

درحالیکه امروز پنج شنبه مردم ترکیه ششمین روز از تعطیلات عید سعید فطر را سپری می کنند تعداد افرادی که در این کشور در سوانح رانندگی جان خود را از دست داده اند به 80 نفر رسید و تعداد مجروحین از مرز 500 نفر گذشت.

این سوانح در حالی روی می دهد که اکثر جاده های بین شهری در این کشور اتوبان یا دو باند مجزای رفت و آمدی هستند.

در تعطیلات عید سعید فطر سال گذشته در ترکیه که پنج روز به طول انجامید 74 نفر در جادهای این کشور جان خود را از دست داده و 377 نفر زخمی شدند. این ارقام در تعطیلات 9 روزه عید قربان سال گذشته 134 کشته و حدود 850 زخمی بود.

ارسال نظر: